يك كارشناس اقتصادي گفت: بهترين راهكار و الگو در اقتصاد مقاومتي گام برداشتن در مسير برنامه هاي توسعه اقتصادي است.

محمدحسين فاتحي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه تحقق بخشي اقتصاد مقاومتي ادامه مباحث پيشين چون نامگذاري سال هاي قبل و همواره يكي از محورهاي اصلي فرمايشات رهبر معظم انقلاب بوده است، افزود: دولت بايد با اتخاذ سياست هاي مناسب جهت تثبيت جايگاه اقتصادي محصولات ايراني تلاش كند.

وي با بيان اينكه اقدامات صورت گرفته در جلوگيري و كاهش واردات كالاهاي لوكس و تجملي گامي مثبت در امر اقتصاد مقاومتي محسوب مي شود تصريح كرد: دولت بايد با استفاده از نظرات كارشناسان و صاحب نظران اقتصادي و نيز همچنين با استفاده از برنامه هاي مناسب و كارآمد به تجليل و چاره انديشي در ديگر امور بپردازند.

اين كارشناس مسايل اقتصادي همچنين تصريح كرد: ضمن جذب و پرورش نيروي انساني خلاق و كارآمد با كاهش واردات و افزايش صادرات محصولات توليدي داخلي و بومي و همچنين با هدف رشد و توسعه به افزايش كارايي و بهره وري در واحدهاي توليدي و ترغيب بخش خصوصي به جهت سرمايه گذاري مي توان به اهداف والاي اقتصاد مقاومتي دست يافت.

وي در پايان خاطرنشان كرد: بهترين راهكار و الگو در اقتصاد مقاومتي گام برداشتن در مسير برنامه هاي توسعه اي اقتصادي است./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار