فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، گفت: این اقتصاد در بستر یک روحیه انقلابی شکل می گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان سردار 'غلامرضا سلیمانی' امروز در شورای عالی بسیج استان اصفهان با بیان اینکه برخی اقتصاد مقاومتی را به مباحث زهدگرایانه و رفتن در لاك دفاعی تعبیر می كنند كه كار اشتباهی است ادامه داد: اقتصاد مقاومتی اقتصادی مبتكرانه است كه با بهره گیری از كلیه امكانات، فرصت ها، زمینه ها و منابع در مسیر تولید كم هزینه، تقویت كمی و كیفی تولیدات ملی، حمایت از كار آفرینی و ایجاد اشتغال مولد پایدار در مسیر خودكفایی و استقلال كشور گام برمی دارد.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در استان اصفهان، گفت: استان اصفهان می تواند به عنوان الگویی پویا برای سایر استان ها در زمینه اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

وی با بیان اینكه مقام معظم رهبری، مردمی كردن را از ضروریات اقتصاد مقاومتی می دانند، افزود: باید با هوشمندی هر چه بیشتر مردم را در صحنه حاضر كرد.

سردار سلیمانی كاهش وابستگی به نفت را از دیگر ضروریات اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: در این راستا باید در مسیر ارتقای كمی و كیفی تولیدات غیر نفتی داخل تلاش كرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) افزود: اقتصاد بزرگ ایران اسلامی آنچنان تاثیر گذار است كه با تحریم های یك جانبه نمی توان آن را به زانو درآورد.

وی همچنین به گرانی های جهانی اشاره كرد و اضافه كرد: برخی از گرانی ها در داخل ناشی از مسائل جهانی است. سردار سلیمانی خاطر نشان كرد: در آینده نزدیك با شكست توطئه های اقتصادی دشمن شاهد پویایی و شكوفایی اقتصادی خواهیم بود.

وی تصریح كرد: بسیج آمادگی دارد در كلیه عرصه های اقتصادی حضوری فعال داشته باشد و هیچ محدودیتی برای حضور بسیج در این عرصه ها نیست./س

برچسب ها: اصفهان ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.