نماینده مردم مشهد گفت: یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی پرهیز از خام فروشی و حذف بودجه نفت و گاز از اقتصاد کشور است.

 جواد کریمی قدوسی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد اظهار کرد: مبنا و هدف اقتصاد مقاومتی جدا شدن اقتصاد کشور از جهان نیست و با اهدافی که برای این برنامه تعریف شده می‌توانیم ضعف‌ها و مشکلات را شناسایی و در راستای رفع آن اقدامات موثری در اقتصاد کشور به وجود آوریم.

 وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین ذخایر جمهوری اسلامی ایران نفت و گاز است و دولت‌ها با تکیه بر فروش آنها اقتصاد کشور را دچار ضعف کرده‌اند و دشمن با انگشت نهادن بر ضعف اقتصادی جمهوری اسلامی ایران هر بار سعی بر ضعیف نمودن این کشور دارد.

 

نماینده مردم مشهد و کلات افزود: برای جلوگیری از فروش نفت و گاز و حذف آن از بودجه کشور باید طرح‌هایی ارائه شود تا بتوانیم استفاده مفیدی در این زمینه از مواد خام و ذخایر موجود در کشور داشته باشیم.

 

کریمی با تاکید بر این که یکی از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی ذخیره‌سازی بودجه فروش نفت و گاز است بیان کرد: دشمن بهترین خدمت را با تحریم‌ها علیه ایران به کشور می‌کند و با نشان دادن این نقاط ضعف کشور را در رسیدن به اقتصاد مستقل راهنمایی می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه منشا مهم حمایت از تولید اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: با توجه به سال تولید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید بتوانیم اقتصاد کشور را به سمت بی‌نیازی از کشورهایی که می‌اندیشند می‌توانند اقتصاد ایران را با نقص و مشکل رو‌به‌رو کنند، سوق دهیم.

 

نماینده مردم مشهد و کلات با اشاره به خفقان ایجاد شده در سوریه، اظهار کرد: مردم سوریه با تشکیل نیروهای مقاومتی بسیج و حمایت همه جانبه از نظام سوریه از امنیت و اقتصاد کشورشان حفاظت می‌کنند و وارد سیستم دفاعی کشور شده‌اند.

 

کریمی با تاکید بر خشمگین شدن آمریکا از تشکیل نیروهای مقاومتی بسیج سوریه، عنوان کرد: مردم سوریه با وارد شدن در این بحث می‌توانند با مقابله علیه آمریکا و رژیم صهیونیست از هدف آنها برای برهم زدن انسجام دولت سوریه جلوگیری کنند.

وی در ادامه با اشاره به هدف بیداری اسلامی و بازگشت اسلام، گفت: هدف رژیم صهیونیست و آمریکا جلوگیری از به وجود آمدن بیداری اسلامی در کشورهای منطقه است و کشورهای اسلامی با آگاهی از اهداف آنان باید در مقابل آنها بایستند/س


برچسب ها: حذف ، بودجه ، اهداف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.