فرمانده انتظامی خراسان شمالی از آمادگی و استقرار 40 تیم خودرویی در جاده‌های استان در مرحله دوم طرح تابستانی پلیس راه سال جاری خبر داد.





به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ،  آغاز دور دوم سفرهای تابستانی از تاریخ 25 مرداد شروع و تا سوم مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح، سازمان‌ها و ادارات مختلفی از جمله معاونت عمرانی استانداری، جمعیت هلال احمر، اورژانس، اداره کل راه و ترابری، اداره کل پایانه‌ها و ستاد حوادث غیرمترقبه همانند مرحله اول طرح، همکاری و تعامل تنگاتنگی با فرماندهی انتظامی استان خواهند داشت.

محمدی به تخصیص 30 نفر نیروی کمکی جوان به پلیس راه استان اشاره کرد و افزود: در اجرای این طرح، 12 پاسگاه ثابت و سیار، 10 تیم خودرویی گشت نامحسوس و 24 تیم خودرویی گشت محسوس به صورت روزانه در قالب تیم‌های نظارتی، رسیدگی به تصادفات و اعمال قانون و همچنین 6 تیم خودرویی انتظامی از طریق فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها در محورهای اصلی مستقر خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه پلیس از تمام توان و استعداد خود برای رفاه حال مسافران، برقراری نظم و امنیت در جاده‌های استان خراسان شمالی و برخورد با رانندگان خاطی استفاده خواهد کرد، گفت: در طول اجرای این طرح تعدادی یدک‌ کش، جرثقیل، خودروهای اورژانس و هلال احمر نیز در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند./ج1

برچسب ها: بجنورد ، نظم ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.