امام جمعه گچساران گفت: با سقوط قدرت های حاكم بر كشورهای مسلمان مصر، لیبی و تونس كه سپر و دیوار امن اسرائیل بودند، امروزه این رژیم غاصب از هر زمان دیگری ضعیف تر و بی پناه تر شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام سید 'امین الله حجازی' در خطبه های نماز جمعه گچساران افزود: برخلاف خواسته غرب و آمریكا كشورهای اسلامی در منطقه خاورمیانه با الگو قرار دادن نظام جمهوری اسلامی ایران حاكمان حلقه به گوش استكبار را به خاك ذلت می نشانند.
وی بیان كرد: با ملحق شدن كشورهای مسلمان منطقه به مردم ستمدیده فلسطین اعتبار و هیبت پوشالی اسرائیل شكننده تر شد و با تداوم پایداری ملت فلسطین و همبستگی امت های اسلامی بزودی شاهد متلاشی شدن رژیم اشغالگر قدس خواهیم بود.
حجازی با تقدیر از حضور گسترده، پرشور و كم نظیر مردم شهرستان گچساران در حماسه عظیم راهپیمایی امسال روز جهانی قدس، اظهار داشت: این خروش و همبستگی نه تنها موجب خرد شدن استخوان های پوسیده رژیم غاصب صهیونیستی می شود، بلكه همبستگی و اتحاد بیش از پیش ملت ولایتمدار ایران را نیز بدنبال داشت.
وی عنوان كرد: ملت بابصیرت و همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز نیز با شعارها و فریادهای خود یكبار دیگر كمر رژیم نامشروع اسرائیل را شكستند.
حجازی ابراز داشت: ماه رمضان فرصت ارزنده ای برای عبادت، بندگی، تقویت اراده و پیوستن به اراده عظیم الهی بود كه رو به پایان است.
وی كمك به فقرا را یكی از خصلت های مهم ائمه اطهار(ع) اعلام كرد و افزود: رسالت افراد متمكن و مسوولان اجرایی نسبت به فقرا سنگین تر از سایر قشرهای جامعه است./س
برچسب ها: روز ، جهانی ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.