جامعه ورزشی ایران نیز همچون دیگر آحاد ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جامعه بزرگ ورزش کشورمان متشکل از مسئولان ورزش کشور، رؤسای فدراسیون ها و ورزشکاران رشته های مختلف با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
 
 ورزشکاران ایران اسلامی با راهپیمایی از میدان فردوسی به سمت میدان فلسطین بار دیگر نشان دادند که ملت ایران همیشه آماده و بیدار هستند و در برابر استکبار جهانی خواهند ایستاد.
 
 عباسی: جوانان ایرانی بار دیگر حادثه آفرین شدند
 
وزیر ورزش و جوانان گفت: جوانان کشورمان با حضور گسترده و یکپارچه در راهپیمایی روز قدس بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.

محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز مردم مسلمان کشورمان بار دیگر با حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به اثبات رسانده و نفرت خود را از استکبار اعلام کردند.

وی تصریح کرد: مردم با چنین حضور گسترده ای آشنایی کامل دارند و پس از انقلاب اسلامی به دفعات شاهد چنین حضوری توسط ملت شریف ایران اسلامی بوده ایم.

عباسی افزود: ورزشکاران کشورمان نیز همانند گذشته همراهی خود با آحاد مردم را نشان دادند، اکنون در شرایطی که استکبار در حال تجهیز صهیونیست است و قدس بیش از هر زمانی نیاز به حمایت دارد جوانمردان باید بیشتر از گذشته به صحنه بیایند و خوشبختانه امروز شاهد یکپارچگی و اتحاد تمامی اقشار جامعه به خصوص ورزشکاران بودیم که امیدوارم این اتحاد تداوم داشته باشد.

سجادی: روز قدس ، کابوسی برای رژیم اشغالگر
 
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: مردم ایران با حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس همواره کاری کرده اند که این روز کابوسی برای رژیم اشغالگر قدس باشد.

حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزش ایران همچون گذشته در تمامی صحنه ها حضور دارد و امروز نیز بار دیگر با حضور در راهپیمایی روز قدس در کنار مردم کشورمان حضور یافتند.

وی تصریح کرد: ملت شریف ایران هر سال با حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس این روز را به کابوسی برای رژیم اشغالگر قدس تبدیل کرده اند.

سجادی افزود: من نیز به عنوان یک ایرانی وظیفه خود دانستم تا در این مراسم با شکوه حضور یافته و با مردم ایران همراه باشم.
 
علی آبادی: ملت ایران بار دیگر اتحاد خود را به اثبات رساندند
 
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: راهپیمایی روز قدس هر سال با شکوه تر از سال قبل برگزار می شود که این امر جای خوشحالی دارد.

محمد علی آبادی رئیس کمیته المپیک گفت: امروز روز بزرگی است روزی است که آمیخته شده با معنویت و جانبازی، روزی است که باید ادامه پیدا کند تا حقوق از دست رفته فلسطینی ها به آنها بازگردد و ما شاهد آزادی آنها پس از ده ها سال باشیم.

وی تصریح کرد: این روز را ملت بزرگ ایران همواره بزرگ داشته اند پس از انقلاب این راهپیمایی هر سال با شکوهتر از سال قبل برگزار می شود.

علی آبادی افزود: در حال حاضر بیش از هفتاد کشور این روز را گرامی می دارند و این مسئله باعث خوشحالی است.

علی آبادی افزود: امیدواریم روزی ملت فلسطین به حقوق از دست رفته خود دست یابند.
 
 پولادگر: حمایت از مظلوم بالاترین نماد پهلوانی است
 
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: حمایت از مظلوم، بالاترین نماد پهلوانی است و ورزشکاران کشورمان همواره بر اين امر مبادرت ورزيده اند.

پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو گفت: امروز روزی است که مسلمانان بر مبنای یک هدف واحد، وحدت و همبستگی خود را برای نابودکردن رژیم اشغالگر قدس اعلام می کنند.

وی تصریح کرد: امیدوارم روزی برسد که این وحدت ها منجر به نابودی رژیم اشغالگر قدس شود.

پولادگر افزود: حمایت از مظلوم بالاترین نماد قهرمانی و پهلوانی است و همانطور که می بینیم ورزشکاران کشورمان در مسابقات مختلف مقابل نمایندگان رژیم صهیونیستی حاضر نشده و آنها را به رسمیت نمی شناسند که معتقدم این امر والاترین نماد پهلوانی است./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار