تظاهرات گسترده ضد اسرائيلي روز جمعه مردم ايران در روز قدس در حمايت از آرمان فلسطين و نابودي اسرائيل،در خبرگزاري فرانسه بازتاب گسترده اي داشت.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه از تهران، اين خبرگزاري با اشاره به تصاوير ارسالي خبرنگار خود اعلام کرد تصاوير نشان مي دهد مردم در حال راهپيمايي زير آفتاب سوزان هستند و پرچم هاي فلسطين و پلاکاردهايي با شعار "مرگ بر اسرائيل" در دست دارند.
خبرگزاري فرانسه آورد؛ اين تظاهرات که پس از انقلاب اسلامي ايران در سال 1979 تاکنون به طور مرتب برگزار مي شود، امسال در بحبوحه تشديد تنش هاي بين اسرائيل و ايران بر سر برنامه هسته اي مورد مناقشه اين کشور برپا شد.
اين در حالي است که اسرائيل در هفته هاي اخير، تهديدهاي خود را براي بمباران احتمالي تاسيسات هسته اي ايران به منظور جلوگيري از دستيابي اين کشور به قابليت ساخت تسليحات اتمي تشديد کرده است.
ارتش ايران هشدار داده است در صورت حمله به اين کشور که تحت تحريم هاي شديد غرب است، اسرائيل را نابود خواهد کرد.
آيت الله علي خامنه اي رهبر معظم ايران روز چهارشنبه اسرائيل را يک "زائده جعلي صهيونيستي" در خاورميانه خواند که "محو خواهد شد". ايشان همچنين حمايت ايران را از فلسطيني ها، "يک وظيفه ديني" دانست.
خبر گزاري فرانسه در ادامه گزارش خود از روز قدس در ايران آورد قرار است علي اکبر ولايتي دستيار ارشد و مشاور آيت الله خامنه اي در امور سياست خارجي و سپس محمود احمدي نژاد رئيس جمهور ايران در راهپيمايي روز قدس سخنراني کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار