شهردار منطقه 4 گفت: با توجه به آمارهای موجود در 4 ماهه امسال، تعداد و متراژ صدور پروانه های ساخت در این منطقه رشد چشمگیری در مقایسه با 4 ماهه نخست سال گذشته داشته است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسن کریمیان ضمن بیان این مطلب افزود: کاهش پرونده های ارجاعی به کمیسیون های ماده صد و حل و فصل آنها در داخل منطقه، کاهش چشمگیر ساخت و سازهای غیرمجاز و افزایش قابل توجه تعداد استعلام ها از جمله اقدامات در 4 ماهه ابتدایی امسال است.
شهردار منطقه 4 ادامه داد: خوشبختانه واحد اجرای احکام نطقه 4 توانسته است دراین مدت بیش از 70 درصد آراء کمیسیون های ماده صد را در سطح منطقه اجرا کند و جای تقدیر و تشکر دارد.
در ادامه حسین حسنی نژاد قائم مقام شهردار منطقه 4 اظهار داشت: شرق و شمال شرق تهران از پتانسیل های بالایی در حوزه گردشگری و تفریحی برخوردار است و امیدواریم تدابیری اندیشیده شود تا شرق تهران همانند غرب و شمال تهران به توسعه و آبادنی بیشتر برسد.
وی خاطرنشان کرد: با تدابیر شورای اسلامی شهر تهران و شهردار تهران، با اجرای طرح تفصیلی جدید شهرسازی، بسیاری از مشکلات چندین ساله شهر تهران رفع خواهد شد و موجب رونق ساخت و ساز می شود./ل
برچسب ها: رشد ، چشمگیر ، صدور پروانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار