نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس گفت: یکپارچگی ملت‌های مسلمانان جهان در روز قدس به تصویر کشیده می‌شود و دشمن را به هراس می‌اندازد.

رسول خضری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه گفت: حضور همه آحاد ملت در راهپیمایی روز قدس به منزله حمایت از مقاومت مردم مسلمان فلسطین در مقابله با استکبار جهانی به ویژه اسرائیل است.

وی با بیان اینکه برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در روح و روان غربی‌ها ایجاد یاس می‌کند، افزود: همه ساله راهپیمایی روز قدس با شکوه تمام برگزار می‌شود و این به خاطر همسویی دولت و ملت ایران با مردم فلسطین و مخالفت آن‌ها با رژیم صهیونیستی است.

خضری با تاکید بر حضور باشکوه و باصلابت مردم و مسئولان در راهپیمایی روز قدس افزود: دشمنان اسلام در چند سال گذشته با بزرگ‌نمایی مسائل در منطقه سعی در فروپاشی اتحاد مسلمانان و تزلزل اراده آنها دارند، اما حضور مردم در کنار مسئولان در این راهپیمایی بار دیگر توطئه‌های شوم آنها را خنثی می‌کند.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب بنیانگذار روز قدس است و مردم ایران نقش اساسی در شناسایی آن به دنیا دارد، تصریح کرد: امروز اسرائیل در گرداب بیداری اسلامی و نارضایتی‌های داخلی در حال غرق شدن است که این ثمره‌ بیداری ملت‌ها در دفاع از مردم مظلوم فلسطین در روز قدس است.

وی با اشاره به اوضاع کنونی در کشور سوریه و کشتار مسلمانان میانمار ادامه داد: با وجود کشتار بی‌رحمانه مسلمانان در سراسر دنیا آنهایی از دم از حقوق بشر می زنند با مشاهده این جنایت‌ها همچنان سکوت می‌کنند، راهپیمایی روز قدس تلنگر محکمی برای بیداری مردم منطقه در دفاع از مسلمانان دنیاست.

خضری در ادامه با بیان اینکه هم اکنون مسلمانان دنیا بیدار شده‌اند و بر پایه این بیداری قدس شریف می‌یابد، گفت: امام (ره) بیداری و نجات ملت ایران، بیداری جهان اسلام و در نهایت بیداری و نجات جهان بشری را از جمله اهداف انقلاب اسلامی دانسته و در حال حاضر شاهد این موضوع هستیم که هدف اول امام خمینی (ره) محقق شد و ما هم اکنون در کمال سربلندی و سرافرازی در حال تاثیرگذاری در دنیا هستیم./س

برچسب ها: مسلمانان ، نماینده ، رژیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.