پیروزی ما تادورها به همراه برزیل و پرتغال رقم خورد،

هلند، ایتالیا و آلمان به استقبال شکست رفتند

شب گذشته 25 مرداد دیدارهای دوستانه ای برگزار شد که طی آن تیم های ملی کشورهای هلند، ایتالیا و آلمان پذیرای شکست از حریفان خود شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: تیم ملی آرژانتین توانست در خانه آلمان میزبان خود را با نتیجه 3 بر یک مغلوب کند که در این دیدار رون رابرت زیلر داور مسابقه، دروازه بان آلمانها را در دقیقه سی ام بازی با نشان دادن کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کرد و سامی خدیرا بازیکن ژرمن ها در دقیقه 45 این دیدار به اشتباه دروازه خود را باز کرد و پس از آن بود که لیونل مسی بهترین بازیکن جهان توانست در دقیقه 52 و در ابتدای نیمه دوم بازی گل دوم آرژانتینی ها را به ثمر برساند و بعد از آن نیز درماریا در دقیقه 73 گل سوم را به ثمر رساند تا با این گل آب سردی برسر ژرمن ها بریزد اما در انتها و در دقیقه 81 این دیدار بود که بندیک هموودس توانست یک گل از سه گل آرژانتین را جبران کند تا رقابت بین این دو تیم پرقدرت به پایان برسد.

در دیگر دیدار شب گذشته تيم هاي ایتالیا و انگلیس در زمین بی طرف در شهر برن سوئیس به مصاف یکدیگر رفتند که ابتدا شاگردان پراندلی با تک گل دقیقه 15 دانیله ده روسی توانستند برتری خود را به انگلیس ها نشان دهند اما در ادامه انگلیسی ها با گل دقیقه 28 جاگیلکا و جرمن دنو  در دقیقه 80 برتری خود را بر لاجوردی پوشان دیکته کردند.

درادامه رقابتهای دوستانه شب گذشته تیم ملی فوتبال برزیل توانست میزبان خود سوئد را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد که در این دیدار لئورنادو دامیائو دردقیقه 32، الکساندر پاتو در دقایق 84 و 88 برای برزیل گلزنی کردند ضمن اینکه تیم هلند با نتیجه 4 بر2 از تیم ملی فوتبال بلژیک شکست خورد و این درحالیست که لوئیز فان خال اولین شکست خود را در برابر بلژیک به عنوان سر مربی لالی های نارنجی تجربه کرد.

گفتنی است: در راستای بازی های دوستانه چهارشنبه 25 مرداد ژاپن در برابر ونزوئلا به تساوی یک بر یک رضایت داد، کره جنوبی تیم ملی فوتبال زامبیا را با نتیجه قاطعانه دو بر صفر شکست داد.
روسیه با ساحل عاج نیز با نتیجه یک بر یک به کار خود خاتمه دادند، جمهوری چک و اوکراین نیز بدون گل به خانه بازگشتند. اتریش 2 بر صفر ترکیه را مغلوب کرد، کرواسی با نتیجه 4 بر2 پذیرای شکست از تیم ملی فوتبال سوئیس شد، فرانسه و ارو گوئه نیز بدون گل بازی را به پایان رساندند، اسکاتلند توانست 3 بر یک استرالیا را شکست دهد.

پرتغال دو بر صفر پاناما را مغلوب کرد، اساپنیا دو بر یک بر پرتوریکو چیره شد، مکزیک نیز با یک گل از آمریکا شکست خورد. /ق

برچسب ها: ایتالیا ، برزیل ، پرتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار