هدف از برگزاری تورهای "ضیافت و روزه داری" جمع کردن گروهی از مردم این کشور بر سر سفره افطار و صحبت کردن درباره اسلام و فرهنگ های متفاوت است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، دیلی تلگراف استرالیا گزارش داد: موسسه خیریه ای در استرالیا در ایام ماه رمضان و برای تشویق مردم به درک بهتر از اسلام و فرهنگ اسلامی، تورهای افطاری برگزار کرده است.

"کتی کویین" مدیر موسسه "جامعه نیکوکار" برگزار کننده تورهای تست غذا می گوید: "غذا بخش مهمی از مسائل ماه رمضان است. هر شب جشن بزرگی بر پا می شود که در آن از غذاهای سنتی مشهور ماه رمضان همچون سوپ عدس، کاری گوشت و عدس، غذاهای پلو خورشتی و دسرها استفاده می شود.

هدف از برگزاری این تورها با عنوان "ضیافت و روزه داری" جمع کردن مردم سر سفره افطار و صحبت کردن درباره اسلام و فرهنگ های متفاوت است.

کویین می گوید:" ما معتقدیم که غذا بهانه خوبی برای گرد هم آوردن مردم و رمضان فرصتی عالی برای شرح بیشتر اسلام برای مردم سیدنی است. با دادن فرصتی به مردم جهت چشیدن طعم این غذاها، امکان دریافت مطالبی درباره اسلام  که توسط راهنمای محلی بیان می شود را برای مردم فراهم می آوریم.

موسسه جامعه نیکوکار به عنوان اولین موسسه خیریه در سال 1813 با هدف رفع مشکل مردم در جامعه در سیدنی تاسیس شد. این موسسه 145 خدمت متفاوت را در سرتاسر استرالیا ارائه می دهد. مسلمانان که سابقه حضورشان در استرالیا بیشتر از 200 سال است، 1.7 درصد از جمعیت 20 میلیونی آنرا تشکیل می دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار