مقاومت Xperia Go تا 30 دقیقه در عمق یک متری از سطح آب ، تضمین شده است.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران، Xperia Go نام مدل جدید گوشی موبایل سونی است که قابلیت مقاومت در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار را دارد.

با معرفی Xperia Go در اواخر بهار سال 2012 از سوی سونی ، در فاصله زمانی دو ماه بعد در جولای 2012  این گوشی روانه بازار شد .  

بر اساس این گزارش ، مدل جدید با دوام و ماندگاری زیادی تولید شده است به طوری که مقاومت آن تا 30 دقیقه در عمق یک متری از سطح آب ، تضمین شده است.

در طراحی کلی این گوشی باریک با طراحی زیبا که شبیه به خیلی از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است . اما مسلما در یک گوشی مقاوم در برابر آب نمی‌توان از بدنه آلومینیومی و یا فلزی استفاده کرد. سونی هم برای این منظور بدنه این گوشی را از جنس پلاستیک خام تهیه کرده است. شاید این مورد در طراحی این گوشی مقداری از زیبایی آن کاسته باشد ولی در عوض قابلیت خاص این گوشی ، قابل مقایسه با اکثر گوشی‌های موجود در بازار نیست.

رقبای Xperia Go مانند Xperia Advance و یا Xperia Acro S از خانواده سونی هستند و در واقع این گوشی موبایل در بازار بی رقیب است.

علاوه بر خاصیت ضد آب و ضد گرد و غبار بودن آن، مجهز به صفحه نمایش 3.5 اینچی، پردازنده دو هسته ای یک گیگاهرتزی و دوربین 5 مگاپیکسلی است.

                                             

این گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 2.3 یا همان نان زنجبیلی (Gingerbread) است و همچنین باتری لیتیوم یونی 1305 میلی آمپر Xperia Go با هر بار شارژ توانایی مکالمه ممتد تا 6 ساعت و یا حالت آماده باش تا 520 ساعت را ارائه می‌دهد و نیز می‌توانید بیش از 40 ساعت به موزیک دلخواهتان گوش فرا دهید.

گوشی هوشمند Xperia Go در بازار امروز به قیمت 790 هزار تومان عرضه شده است .

 

برچسب ها: موبایل ، ضد آب ، xperia go ، سونی ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار