همزمان با فرارسيدن عيد سعيد فطر شبكه اول سيما ويژه برنامه "عيد به مهماني ماه" را به تهيه‌كنندگي مسعود با نصيري روي آنتن مي‌برد.

مسعود بانصيري،تهيه‌كننده اين برنامه به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:"عيد به مهماني ماه" قرار بود با فضاي شادتري روي آنتن برود؛اما وقوع حادثه زلزله فضاي اين برنامه را در برخي نقاط تحت شعاع خود قرار داد.
وي افزود:مباحث معنوي،پخش گزارش،پخش نمايش‌هاي طنز گونه و قصه هاي قديمي،پرداختن به مباحث قهرماني و مسابقات المپيك لندن و همچنين پخش  پشت صحنه و برنامه‌هاي شبكه اول سيما در ماه رمضان و سريال "راز پنهان"  و نيز گفتگو با عوامل و بازيگران برنامه‌ها و سريال‌ راز پنهان از آيتم هاي "عيد به ميهماني ماه" هستند.
بانصيري اظهارداشت:اين برنامه كه در گروه اجتماعي شبكه اول سيما تهيه شده در آيتم مباحث معنوي خود با حضور كارشناسان حوزه ديني از جمله مهندس مجتبي حسيني،حجت‌الاسلام والمسلمين حسيني،حجت‌السلام والمسلمين فاطمي نيا،دكتر امير مهرداد خسروي و همچنين حجت‌الاسلام قرائتي به تعاريفي از آداب ماه رمضان،آداب عيد فطر خواهد پرداخت.
وي ادامه داد:"گذشت زمان" و حسرت انسان در از دست دادن وقت از مباحث اصلي آيتم معنوي اين ويژه برنامه است كه در كنار پرداختن به موضوع تاثير تعاليم اسلامي بر رفتار افراد به مخاطبان ارائه خواهد شد.
تهيه كننده "عيد به ميهماني ماه" تصريح كرد:اين برنامه در آيتم ديگر خود با رويكرد همياري و كمك به هم نوع به تهيه‌گزارش‌هاي مختلفي از مناطق زلزله زده مي‌پردازد.
با نصيري گفت:پخش نمايش‌هاي طنز گونه،قصه‌هاي كوتاه شبانه برگرفته از نقل‌ها و قصه‌هاي  مادر بزرگ و پدربزرگ‌ها با اجراي محسن زارعيان و پگاه بيگلري از ديگر بخش‌هاي اين برنامه در روز عيد سعيد فطر است.
وي ابراز داشت:پرداختن به مسئله قهرماني و ورزش‌هاي زورخانه‌اي و همچنين افتخارآفريني ايرانيان در المپيك 2012 از بخش‌هاي متنوع "عيد به ميهماني ماه" است.
وي خاطرنشان كرد:پخش پشت صحنه ويژه برنامه هاي شبكه اول در ماه مبارك رمضان و همچنين گفتگو با عوامل و بازيگران سريال "راز پنهان" از ديگر آيتم‌هاي اين ويژه برنامه است.
بانصيري در پايان گفت:ويژه برنامه مناسبتي" عيد به ميهماني ماه" در روز يك شنبه 29 مرداد در سه بخش در ساعات11تا12 ظهر، 19:30تا21 و 23 تا 1 بامداد و در روز دوشنبه 30 مرداد از ساعت 11 تا 14 از شبكه اول سيما روي آنتن خواهد رفت./ه
برچسب ها: عید ، مهمانی ، ماه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار