مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: خبرنگار متعهد، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و آن را به شرافت «نون و القلم و مایسطرون» وصل می‌کند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی صبح امروز در سومین همایش خبرنگاران شرق مازندران که با حضور امامان جمعه، نماینده مردم، فرمانداران، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران ادارات سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه در بهشهر برگزار شد به بیان اهمیت رسالت خبرنگاری و شاخصه‌های مهم آن پرداخت.

وی با بیان اینکه خبرنگار یک چهره است و روز به روز بر اهمیت کاری او اضافه می‌شود، خاطرنشان کرد: کار خبرنگاری سخت و طاقت‌فرسا است و باید به معنای واقعی به جایگاه خبرنگار توجه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، خبرنگاری را یک شغل و حرفه و فن خاص ندانست و آن را عشق و سوز و فدا شدن توصیف کرد.

وی تصریح کرد: خبرنگار متعهد، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و آن را به شرافت «نون و القلم و مایسطرون» وصل می‌کند.

این مسئول فرهنگی هنری با بیان اینکه توهین به شخصیت افراد، تسویه حساب‌های شخصی، بازار گرمی کردن، حرمت‌شکنی‌ها و طرح مسائل شخصی دیگران، کار خبری نیست، تاکید کرد: خبرنگاران حرفه‌ای مجهز به دو سلاح تعهد و تخصص هستند که اگر به این جایگاه برسند می‌توانند به معنای واقعی خبرنگار باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: استعمار، استکبار، سیا و موساد با همه تجهیزات و بمب‌های خبری خود به میدان آمده‌اند و خبرنگاران ما باید در مقابل این تهاجم‌ها با سلاح صداقت، تعهد و تخصص به پیش بروند تا تلاش‌های دشمنان بی‌اثر شود.

ابراهیمی وحدت و همسویی در راستای فرامین ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای را مسیر مشخص و روشن در فعالیت‌های خبری عنوان کرد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه خبرنگاران مازندرانی از محجوب‌ترین خبرنگاران کشور هستند، اظهار داشت: تاکنون در استان مازندران حتی یک پرونده خبری که بخواهد روی آن حسابی باز شود، نداریم./ج1

برچسب ها: ساری ، خبرنگار ، توهین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.