عضو مجلس خبرگارن رهبري با تاكيد حضور مردم در روز قدس گفت: قدس علاوه بر پايگاه اعتقادي محل محاسبه قدرت اسلامي مسلمانان است و حضور مردم در راهپيمايي اين روز تعيين كننده سرنوشت فلسطينيان خواهد بود.

آيت‌الله عباس‌علي سليماني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران پيرامون اهميت روز قدس اظهار داست: قدس شريف پيش از آنكه شناسنامه سياسي داشته باشد ريشه در اعتقادات ديني ما مسلمانان دارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان عنوان كرد: قدس به دليل اينكه اولين قبله مسلمانان و جايگاه عروج پيامبر و آرمگاه تعداد زيادي از انبيا و اوليا خداست و در روايات بر آن به عنوان يكي از مساجد چهار گانه تاكيد شده است  يك پايگاه اعتقادي قوي براي مسلمانان محسوب مي شود .

عضو مجلس خبرگان رهبري اذعان داشت: قدس علاوه بر جايگاه اعتقادي براي ما مسلمانان محل محاسبه قدرت اسلامي است و با توجه به شرايط ويژه منطقه و بيداري جوامع اسلامي  امسال  اين روز به عنوان يادگار امام راحل از ويژگي و اهميت بالاتري نسبت به سالهاي پيش برخوردار است.

آيت الله سليماني در ادامه تصريح كرد: دنياي استكبار با همدستي كشورهاي مرتجع منطقه درصدد شكستن خط مقدم مقاومت سوريه است.

وي با بيان اينكه زياده خواهي صهيونيست‌ها و مسئله بيداري اسلامي، امت اسلامي يك تضاد در منطقه ايجاد كرده عنوان كرد: به طور قطع امسال روز قدس كشورهايي كه از نعمت بيداري اسلامي برخوردار شده اند در جمعه پاياني ماه مبارك رمضان به خيل عظيم مسلمين آزادي‌خواه  جهان مي پيوندند.

عضو مجلس خبرگان رهبري در رابطه با پيش بيني عملكرد دشمنان اسلام  در مواجهه با راهپيمايي مسلمانان در روز قدس ،تاكيد كرد: دنياي استكبار به مانند هميشه از انعكاس حركت عظيم جمعه پاياني ماه رمضان اجتناب مي‌كند و يا در پي كم‌رنگ نشان دادن حضور مردم بر مي‌آيد و مرتجعان منطقه سعي در جلوگيري و مهار اين حركت جهاني خواهند داشت.

آيت الله سليماني خاطر نشان كرد: مسلمانان روز به روز  قوي تر و جدي تر خواهان تعيين سرنوشت فلسطين به گونه اي كه خود تعريف مي كنند هستند، نه تعريف كفارکه قدس را به عنوان پايتخت صهيونيست مي خواستند ،و لذا شكوه عظمت حضور مردم بسيار تعيين كننده اين سرنوشت اين است.
انتهاي پيام/ب2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار