استاندار هرمزگان گفت: راه اندازی چاپخانه و مسائل حاشیه ای مربوط به مشکلات مطبوعات در دست پی گیری است و بیش از 10 مورد را خود شخصاً پیگیری کرده ام.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس گفت: راه اندازی چاپخانه و مسائل حاشیه ای مربوط به مشکلات مطبوعات در دست پی گیری است و بیش از 10 مورد را خود شخصاً پیگیری کرده ام.

وی اظهار داشت: برای این مشکل که سالیان طولانی سد راه فعالیت چشمگیر حوزه اطلاع رسانی شده است با ارائه راه حل هایی و مصوبه ای در کارگروه قدم هایی برداشته شد که امید است با بررسی های کامل تری که از سوی متولی این امر وبانک مربوطه برداشته می شود این مهم به حقیقت بپیوندد.

عزیزی بابیان اینکه بر مشکلات خبرنگاران وقوف کامل دارد وآن را جز مطالبات خود می دانند ابراز داشت: بیمه ،مسکن،نیاز به فرهنگسرای رسانه و تاخیر درپرواز و دیر رسیدن نشریات به استان از دیگر مشکلات رسانه ای استان در این حیطه است که با نگاه کلان و پیگیری های لازم امید است این مشکلات بر طرف شود.

وی ادامه داد: بررسی کاملی از چهار دور مصوبات سفر رئیس جمهور به استان انجام شد اما مصوبه ای مبنی بر راه اندازی چاپخانه در استان وجود نداشته است.

استاندار هرمزگان در بخشی دیگر از سخنان خود ابراز داشت: مطالبات نشریات از دستگاه های دولتی نیز با اختصاص در اعتبارات هزینه ای قابل پیگیری و در دست اقدام است و با برگزاری یک جلسه کاربردی مشکلات اصحاب رسانه مرتفع می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.