معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با تاكید بر توسعه فن آوری های نوین در سطوح مختلف جامعه گفت: به رغم تسهیلات فراوانی كه فن آوری های نوین ارتباطی ایجاد كرده اند، پیشگیری از آثار زیانبار شبكه های مجازی اینترنتی یك ضرورت اساسی است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ،سید جواد محمودی در مراسم افتتاح اداره كل ارتباطات و فن آوروی اطلاعات در آذربایجان غربی افزود: در عصر ارتباطات ضریب نفوذ فناوری ها ( ای تی ) و خدمات الكترونیكی در جامعه یكی از شاخصه های توسعه پایدار است .

وی اضافه كرد: امروزه زندگی بشر به اندازه ای تحت تاثیر فناوری ها و تكنولوژی نوین ارتباطی و شبكه های مجازی اینترنتی قرار گرفته است كه زندگی بدون این ابزارها قابل تصور نیست.

محمودی با اشاره به تاثیرات فرهنگی گسترش تكنولوژی های نوین در عرصه ارتباطات یاد آور شد: تاثیرات فرهنگی و اجتماعی این پدیده نوظهور بسیار گسترده است و باید برای جلوگیری از آثار زیانبار آن با حساسیت بیشتری برنامه ریزی كرد .

وی شرایط كنونی را مرحله گذر به سمت شكل گیری دهكده جهانی دانست و اظهار داشت : برای دست یابی به افق های ترسیم شده در كشور، اسناد توسعه ای تدوین شده كه باید با یك نظارت و پایش دقیق حركت در آن مسیر را كنترل كرد .

معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت : راه اندازی این اداره كل در راستای توسعه دولت الكترونیك ، كوچك سازی بدنه دولت و ارتقاء كمی و كیفی خدمات صورت می گیرد كه باید ساختار و تشكیلات اداری متناسب با وظایف و اهداف مورد نظر باشد .

معاون استاندار آذربایجان غربی با اظهار تاسف از زلزله اخیر شمال آذربایجان شرقی ، با خانواده های بازماندگان و آسیب دیدگان از این حادثه غم انگیز اظهار همدردی كرد.

در ادامه این مراسم ' مظفر یوسف زاده' به عنوان مدیركل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی معرفی شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.