سرمربی تیم ملی رئال مادرید معتقد است از آنجا که او تنها مربی است که تا به حال عنوان قهرمانی سه لیگ مطرح اروپایی را چندین بار به دست آورده است پس باید او را مربی به همتا نامید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری رویترز خوزه مورینیو معتقد است از این به بعد به جای نام آقای خاص باید با نام آقای بی همتا نام گذاری شود.

این حرف وی شاید کمی خودخواهانه یا از سر غرور زیاد از حد باشد اما زیاد هم بی ربط نیست چراکه تیم های زیر نظر او تا به حال در سه لیگ اسپانیا، (یکبار قهرمانی با رئال مادرید)، ایتالیا (دو مرتبه با اینرمیلان) و انگلستان (یک مرتبه با چلسی) عنوان قهرمانی را از آن خود کرده اند او همچنین در کشور خود پرتغال نیز یک بار با تیم پورتو به قهرمانی رسیده است.

وی در این ارتباط گفت: مرا دوست داشته باشید یا نه، من تنها مربی ای هستم که قهرمانی مطرح ترین لیگ های اروپا را به دست آورده است پس شاید به جای آقای خاص بهتر باشد که مردم از این به بعد مرا آقای بی همتا بنامند.

مورینیوی 49 ساله پس از آنکه در یک کنفرانس خبری در سال 2004 خود را آقای خاص نامید از سوی رسانه ها به این نان شناخته می شود.

وی در یک مصاحبه تصویری با تلویزیون پرتغال گفت: از زمانی که حرفه ورزشی ام پیشرفت کرده است من از خودخواهی خود به مقدار زیادی کاسته ام و کمتر روی هدف های فردی تمرکز می کنم.

وی همچنین افزود: این سال ها برای من بسیار خوب بوده و من از خدا بابت این همه توجهش به من سپاسگذارم.

رئال مادرید فصل 13-2012 را با دیدار خود مقابل بارسلونا 2 هفته دیگر در سوپرکاپ اسپانیا آغاز خواهد کرد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار