قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت:‌ امسال در تلاش هستیم 130 تخت به مجموعه تخت‌های بیمارستانی استان برای پذیرش بیماران اضافه کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ فرهاد پور‌فرضی  در جلسه بررسی مشکلات طرح‌های توسعه بیمارستانی در اردبیل افزود: ما با جایگزین کردن بیمارستان‌های جدید به جای مراکز درمانی و بستری کهنه و فرسوده سعی داریم یک نوسازی واقعی را در حوزه ساختمان‌های بیمارستانی استان اردبیل شاهد باشیم به طوری که 80 درصد برنامه‌های ما در این زمینه تحقق یافته است.

وی گفت: طرح معوض بیمارستان‌های فرسوده در دستور کار قرار گرفته و هم اکنون در شهرهای گرمی، خلخال، مشگین‌شهر و بیله‌سوار ساختمان‌های جایگزین در حال احداث است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: ما در شهرهای نمین و پارس‌آباد نیز طرح‌های توسعه بیمارستانی را در دستور کار قرار دادیم و قرار است تا آخر دولت دهم و در قالب پروژه‌های مهر ماندگار بیمارستان 120 تختخوابی شهر پارس‌آباد تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

قائم مقام وزیر بهداشت در استان اردبیل در ادامه با بیان اینکه تاپایان برنامه پنجم توسعه قرار است 2 هزار تخت بیمارستانی به وضعیت فعلی افزوده شود، گفت: در کنار تمام فعالیت‌ها بهره‌برداری از بیمارستان ترومای اردبیل با عنوان مجموعه درمانی سوانح و سوختگی در سال آینده در دستور کار قرار گرفته و هم اکنون با پیشرفت 40 درصد در حال اجراست./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.