نماينده مردم تهران در مجلس گفت: در نشست چهارشنبه (25 مرداد ماه) مجمع نمايندگان پايتخت، جدايي ري از تهران با حضور نمايندگاني از شوراي‌ شهر و شهرداري تهران بررسي خواهد شد.

فاطمه آليا نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به نشست چهارشنبه (25 مردادماه) مجمع نمايندگان تهران گفت: در نشست اين هفته مجمع نمايندگان تهران، تصميم‌گيري نهايي درباره  چگونگي حضور نمايندگان در مناطق 30 گانه تهران بررسي و مصوب خواهد شد.

وي در ادامه تصريح كرد: در جلسه گذشته با توجه به اعلام داوطلبي و پيشنهاداتي كه اعضاي مجمع نمايندگان تهران مطرح كردند مقرر شد تصميم‌گيري نهايي در نشست اين هفته مصوب شود ضمن آنكه در نشست گذشته تاكيد شد نحوه حضور با تاكيد بر ارتباط مردمي و در مساجد اصلي پر‌جمعيت هر منطقه صورت گيرد.

نماينده مردم تهران با بيان اينكه 4 الي 5 كميسيون در مجمع نمايندگان تهران شكل خواهد گرفت، اظهار داشت: در نشست اين هفته تقسيم‌بندي اعضا در كميسيون‌ها نيز مصوب خواهد شد و علاوه بر آن نيز قرار شد تا مشكلات استان تهران بنا بر‌ نظر همه اعضا اولويت‌بندي شود تا با برنامه‌ريزي‌ها اين مشكلات مرتفع و پس از آن مسائل و مشكلات ديگر دوباره اولويت‌بندي شوند.

آليا در خاتمه با بيان‌ اينكه بحث تفكيك ري از تهران نيز در دستور كار اين هفته مجمع خواهد بود، گفت: با توجه به اينكه اعلام جدايي شهرستان ري از تهران طبق قانون مصوب بوده و كار قانوني در اين خصوص صورت گرفته است، نمايندگاني از شوراي‌ شهر و شهرداري تهران درخواست كردند كه در مجمع نمايندگان تهران حضور يابند تا اين مسئله به گونه‌اي بررسي شود تا در نهايت اين جدايي به نفع مصالح شهروندان باشد.

وي تاكيد كرد: اين جدايي فقط در حوزه مديريت‌شهري بوده و قرار نيست شهرستان ري نماينده‌اي جدا از تهران در بهارستان داشته باشد.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: تهران ، ری ، تفکیک ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار