بنیاد ملی نخبگان فارس از برگزاری همایشهای علمی و فناوری استانی، ملی و بین المللی حمایت می کند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس رییس بنیاد ملی نخبگان فارس گفت :با نامگذاری امسال بعنوان سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و در راستای برنامه پنجم توسعه نقشه جامع علمی کشور این بنیاد از همایش های علمی و فناوری استانی، ملی و بین المللی حمایت می کند.

خلفی نژاد هدف حمایت از برگزاری این همایش ها را ترویج و توسعه علمی و فناوری ، گسترش و تعمیق همکاری صنعت و دانشگاه به منظور ارتقاء اصل نیاز سنجی و مساله محوری، فراهم آوردن محیط مناسب تبادل نظر بین دانشمندان متخصصان داخل و خارج کشور و ارتقاء نقش همایشها در چرخه مدیریت دانش ذکر کرد.

وی گفت: مجوز برگزاری ، جایگاه علمی، فراگیر بودن سابقه همایش، داشتن دبیرخانه و ارائه گزارش از شاخصهای ارزیابی و انتخاب این همایشها است.

وی بیان کرد: برگزارکنندگان، ضمن پرهیز از کارهای تجملاتی و هزینه های غیر ضروری، باید حداقل 50 درصد هزینه های همایش را از محل درآمدهای آن مانند ثبت نام، نمایشگاه و ... تامین کنند.

وی ادامه داد: حمایتهای مالی معاونت، تامین کننده بخشی از هزینه های همایش است و به عنوان کمک بلا عوض در اختیار برگزار کننده قرار می گیرد و در صورتی که همایش به هر دلیلی برگزار نشود، دبیر ویا رییس همایش باید مبلغ حمایتی را باز گرداند.

خلفی نژاد بیان کرد: تقاضای حمایت از همایش، باید حداقل 2 ماه قبل از برگزاری، به دفتر معاونت ارسال شود./س


برچسب ها: حمایت ، بنیاد ، نخبگان ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.