به روز كردن آموزش و استانداردسازي زمينه را براي توسعه صنعت هتلداري و رقابت فراهم مي كند.

اميد آقاميري مدير هتل صخره اي لاله كندوان در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب گفت: صنعت هتلداري از زيرشاخه هاي صنعت گردشگري است و با اهميت دادن به جايگاه اين صنعت مسير براي شكوفايي گردشگري و جذب توريسم فراهم مي شود.

وي تصريح كرد: در كشور ما تعداد معدودي از هتل ها از نظر ارايه خدمات به مسافران نسبت به دنيا ضعيف هستند كه اين مسئله با ارايه آموزش هاي نوين و به روز كردن سطح دانش كارمندان در هتل مي توان اين مشكل را برطرف كرد.

آقاميري اظهار داشت: برندسازي و تبليغات از مقوله هاي مهم در حوزه هتلداري است در حال حاضر در كشور برندهاي خوبي نظير لاله، پارس و پارسيان وجود دارد كه سبب شناخته شدن هتل ها و ايجاد رقابت در بين فعالان اين عرصه شده است بنابراين بايد در كشور به موضوع برندسازي و تبليغات و به روز كردن آموزش كارمندان صنعت هتلداري بيشتر پرداخته شود.

مديرعامل هتل صخره اي لاله كندوان يادآور شد، استانداردسازي و ارايه خدمات بهتر و جذب رضايت مشتريان نيز از شاخه هاي مهم صنعت هتلداري است بايد استانداردسازي در كشور به صورتي انجام گيرد متناسب با استانداردهاي جهاني باشد نامسافران زمان اقامت چند روزه در هتل ها از ارايه خدمات بهره كافي و رضايتمندي خوبي داشته باشد.

وي استانداردسازي و تكميل فاز دوم هتل صخره اي لاله كندوان را از برنامه اجرايي آينده ذكر كرد و گفت: اميدواريم با استانداردسازي و به روز كردن آموزش ها بتوانيم گام مثبتي را در توسعه صنعت هتلداري و جذب توريسم برداريم./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار