مديرعامل شرکت توسعه گردشگري ايران گفت: براي توسعه فاز سوم هتل صخره اي لاله کندوان 5 ميليارد تومان هزينه لازم است که تاکنون براي فاز اول و دوم 3 ميليارد تومان هزينه شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، حسين پوررحيم در نشست خبري که در هتل لاله کندوان برگزار شد گفت: مرکز توسعه گردشگري ايران در 4 مرکز لاله سرعين، کندوان، چابهارو لاله تهران فعاليت مي کنند که بيشتر در کارهاي حاکميتي وارد صحنه عملياتي مي شود.
وي گفت: 622 متر مساحت هتل صخره اي لاله کندوان در فاز اول به وسيله شرکت توسعه گردشگري ايران به بهره برداري رسيده که فاز دوم بيشتر از دو برابر شده تا جايي که اين مرحله به مساحت 701 متر اضافه شده و دنبال آن هستيم که 25 اتاق ديگر در فاز سوم اضافه کنيم.
وي با بيان اينکه 270متر در اين هتل به بازي هاي کامپيوتري، کران خانه داري، پذيرش، امور مالي تجهيز مي شود گفت: طراحي نصب آسانسور شيشه اي، پله برقي، طراحي و ساخت سردر ورودي و ساخت ديواره صخره نوردي از جمله برنامه هاي آينده است که براي عملياتي آن 5 ميليارد تومان هزينه لازم است.
مديرعامل شرکت توسعه گردشگري ايران افزود: بيش از دو ميليارد تومان براي فاز يکم و يک ميليارد تومان براي فاز دوم هزينه شده که 60 درصد عمليات اجرايي اين هتل توسط نيروهاي بومي روستايي کندوان انجام شده است.
وي به قيمت اين هتل اشاره کرد و افزود: اتاق هاي دو تخته 160 هزارتومان، اتاق جکوزي 203 هزار تومان، سوئيت 4 نفره 297 هزار تومان و سوئيت رويال 317 هزار تومان در اختيار گردشگران قرار مي گيرد و شرکت توسعه گردشگري بعنوان سرمايه گذار وارد صحنه شده و کار آب کشي و برق توسط شرکت طرح آفرينش انجام مي شود.
وي با تأکيد بر اينکه ضريب اشتغال اين هتل در فصول مختلف بين 60 تا 70 درصد است گفت: براي جذب توريست در اين هتل از طريق اينترنت و آژانس خدمات ارائه مي شود تا جايي که گردشگران بسياري از کشورهاي اروپايي آسياي شرقي و آمريکايي جنوبي بيشترين مسافران اين هتل هستند.
وي در پايان خاطرنشان کرد: اين هتل به زودي در ليست آثار جهاني قرار مي گيرد./عب
برچسب ها: هتل ، صخره ای ، کندوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۳۱ تير ۱۳۹۱
اين هتل هم از هتل هايي است كه دوست دارم با هم به اميد خدا برويم البته اگر از نظر بوجه مشكل نداشتيم
آخرین اخبار