آمادگي کامل کلیه مراکز معاینه فنی برای ارائه خدمات به شهروندان

در پي اعلام رئیس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ مبني بر فك پلاك خودروهاي داراي نقص فني، ستاد مركزي معاينه فني خودروهاي تهران اعلام كرد كه تمامي مراكز معاينه فني در روزهاي اخير مورد بازديد قرار گرفته و به طور كامل آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند. 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از ستاد مركزي فني خودروهاي تهران، سيد علي رضوي، مديرعامل ستاد مركزي معاينه فني خودروهاي تهران اظهار كرد: پيش بيني مي‌شود موج دوم سفرهاي تابستاني از چند روز آينده آغاز شده و جاده‌هاي كشور ميليونها سفر را تجربه كنند و طبق هماهنگی‌های بعمل آمده پلیس راه کشور در مبادی ورودی و همچنین جاده های سراسر کشور در خصوص خودروهای فاقد معاینه فنی اعمال قانون نماید، بنابراين صاحبان وسايل نقليه بهتر است به منظور داشتن سفري ايمن و بي خطر نسبت به كنترل خودروهاي خود در مراكز مكانيزه معاينه فني اقدام نمايند.
رضوی همچنین با بيان اينكه از ابتداي سال جاري تاكنون حدود 7 هزار تن از هموطنان در سوانح رانندگي جان خود را از دست داده‌اند، شايسته است به موضوع ايمني خودرو بيش از پيش توجه شود و با عنايت به اعمال جدي و شديد قانون از سوي پليس در خصوص خودروهاي فاقد معاينه فني بهتر است شهروندان قبل از سفر به این مهم توجه کرده و با مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو از ایمنی خودروی خود مطمئن شده و سلامت خانواده خود را تضمین كنند. /ف
برچسب ها: محیط زیست ، سرویس ، ایمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار