«ملانی فرانکلین» مستند ساز آمریکایی روی آورده به اسلام گفت: باید به نمایشگاه قرآن به عنوان یک اتفاق فرهنگی افتخار کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛«ملانی فرانکلین» مستند ساز و گوینده آمریکایی- ایرانی که پس از تشرف به دین مبین اسلام نام خود را به مرضیه هاشمی تغییر داده است،در گفتگو با ستاد اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اظهار کرد: نمایشگاه قرآن اتفاقی فرهنگی است که ما باید به آن افتخار کنیم؛زیرا در تمامی کشورهای دنیا حتی کشورهای پیشرفته،نمایشگاه قرآنی با این وسعت و گستردگی برپا نمی شود.
این مستندساز بخش کودک و نوجوان را از قسمت های قابل توجه این رویداد معنوی عنوان کرد و ادامه داد:مهمترین نتیجه اختصاص بخشی به این گروه سنی آشنایی آنها از سنین پایین با قرآن بوده که بسیار نیکو و پسندیده است.
وی درباره نحوه آشنایی خود با دین اسلام توضیح داد:حدود 30 سال است که به دین اسلام گرایش پیدا کرده ام، البته دلیل مسلمان شدن من به انقلاب اسلامی بازمی گردد. از میان انقلاب هایی که  در مورد آن تحقیق کردم به انقلاب ایران جذب شدم زیرا انقلابی دینی بود. بنابراین پس از چند سال تحقیق در مورد اسلام و انقلاب اسلامی به اسلام گرایش پیدا کردم.
بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 25 تیر ماه با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلای بزرگ تهران حضرت امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده است و تا 24 مرداد ادامه دارد./ه
برچسب ها: قرآن ، یک ، اتفاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار