يک نويسنده و خبرنگار ترک تاکيد کرد بسياري از منابع اطلاع رساني ترکيه خبرنگاران خود را براي انتقال ديدگاه گروههاي مسلح تروريستي به سوريه اعزام کرده اند و اين افراد به عنوان تروريست در اين کشور فعاليت مي کنند.

 به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سانا، ينار گوناش در مقاله اي از پايگاه اينترنتي ترک اولوصال گفت: ماموريت اين خبرنگاران تلاش براي اختفاي واقعيتها است.

اين نويسنده ترک تصريح کرد: اين خبرنگاران در واقع به جبهه جنگ  و در حمايت از گروههاي مسلح تروريستي در سوريه به اين کشور اعزام شده اند و طبيعي است که به تروريست تبديل شده باشند و مردم ترکيه بناچار گزارش حوادث سوريه را از ديدگاه مشتي تروريست و نه خبرنگار دريافت مي کنند.

گوناش گفت: منابع اطلاع رساني ترکيه گزارشهاي غلط و غير واقعي و در حمايت از گروههاي تروريستي سوريه را به مردم کشورشان انتقال مي دهند.

نامق دوروکان و بونيامين ايجون دو خبرنگار روزنامه مليت که گروههاي تروريستي را در شهر حلب همراهي مي کنند تاکيد کرده اند کودکي هفت ساله آنان را در عملياتشان به عنوان نمادي از گروههاي مسلح همراهي مي کند و ايجون گفت وي از طرح حمله گروههاي مسلح به ساختمان اطلاعات شهر حلب پيش از وقوع اين حمله تروريستي اطلاع داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار