يكي از طراحان استيضاح وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت:‌مصوبه دولت در خصوص تغيير اساسنامه صندوق تامين اجتماعي به اداره تطبيق قوانين ارسال مي‌شود كه تصميمات مقتضي در اين خصوص اتخاذ خواهد شد.

حسين نجابت نماينده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران  با اشاره به عدم اجراي حكم سعيد مرتضوي رئيس معزول صندوق تامين اجتماعي و تغيير اساسنامه اين صندوق توسط دولت گفت:‌ نمي‌دانم چه اتفاقي افتاده و تغيير اساسنامه چه معنايي دارد؟!  ولي منع تعقيب مرتضوي ملغي شده و قوه قضاييه مي‌تواند به اتهامات وارده در پرونده مرتضوي رسيدگي كند.

وي در ادامه افزود: مرتضوي يك قاضي معلق بوده و دولت نبايد موضع چالش‌برانگيزي درقبال وي اتخاذ كند.

نجابت كه يكي از طراحان استيضاح شيخ‌الاسلام و عزل مرتضوي است، اظهار داشت: بايد ابتدا تكليف صندوق تامين اجتماعي روشن شود كه چه اتفاقي در آن افتاده و سپس در مورد آن تصميم‌گيري كنيم.

وي همچنين اظهار داشت: دولت قطعا مصوبه خود مبني بر تغيير اساسنامه صندوق تامين اجتماعي را به اداره تطبيق قوانين مجلس ارسال خواهد كرد كه در آن صورت با بررسي طرح در مورد آن تصميم‌گيري خواهد شد.

نجابت در پايان بر لزوم پرهيز قوا از برخورد چالشي با يكديگر تاكيد كرد.
 
گفتني است دولت در پي صدور حكم ديوان عدالت اداري مبني بر عزل سعيد مرتضوي از رياست صندوق تامين اجتماعي در اقدامي شبهه‌برانگيز و قابل تامل اساسنامه اين صندوق را تغيير داده است.
 
انتهاي پيام/س2

 

برچسب ها: نجابت ، نماینده ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار