مدیرکل امور بین‌الملل دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در سطح ریاست جمهوری در اجلاس فوق‌العاده سازمان همکاری‌های اسلامی در مکه مکرمه شرکت می‌کند، اظهار داشت: تهران با آمادگی کامل در این اجلاس شرکت خواهد کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد رضا فرقانی در پاسخ به سؤالی درباره اهمیت سفر رئیس جمهور کشورمان به عربستان برای شرکت در اجلاس اضطراری همبستگی اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران با آمادگی کامل برای بررسی موضوعات مهم جهان اسلام و ایجاد اتحاد و اتفاق و همچنین جلوگیری از توطئه‌هایی که علیه جهان اسلام تدارک دیده شده و یا در حال اجراست، در اجلاس مکه شرکت خواهد کرد.

مدیرکل امور بین‌الملل دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای اصلی و از ارکان سازمان همکاری‌های اسلامی است و در همه اجلاس‌های این سازمان در تمامی سطوح شرکت فعال و گسترده‌ای داشته است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره نقطه نظرات مفید و موثری را در ارتباط با مسایل مطرح شده در سازمان همکاری‌های اسلامی اعلام کرده است.

مدیرکل امور بین‌الملل دفتر رئیس جمهور  با بیان اینکه پس از دعوت از جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در اجلاس مکه تصمیم گرفته شد که در سطح ریاست جمهوری در این اجلاس شرکت شود، افزود: با توجه به موضوعات مهمی که قرار است در این اجلاس مورد بررسی قرار بگیرد، از جمله بحران‌های موجود در میان کشورهای منطقه و جهان اسلام، تصمیم گرفته شد که در سطح ریاست جمهوری در این اجلاس شرکت کنیم.

اجلاس فوق‌العاده سازمان همکاری‌های اسلامی قرار است روزهای 24 و 25 مردادماه در شهر مکه برگزار شود.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار