در صورت فراگیرشدن کارت بلیط ها و استفاده عموم شهروندان از کارت بلیط به جای وجه نقد، دیگر نیازی به حضور نیروی انسانی در ایستگاه های BRT نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مدت هاست که ایستگاه های مختلف BRT پذیرای ماموران ناظرت برایستگاه هاست، مامورانی که جلوی مسافران خطوط BRT را می گیرند و با برخوردهای ناشایست خواستار پرداخت وجه نقد به جای کارت بلیط، می شوند و بعضاً‌ دیده شده که به بهانه های واهی جلوی دستگاه های کارت خوان موجود در ایستگاه ها می ایستند و وجه نقد مطالبه می کنند.

پیمان سنندجی، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در خصوص عملکرد ماموران ناظر بر ایستگاه های BRT گفت: مامورانی که در ایستگاه های BRT بر کارت زدن شهروندان نظارت می کنند مربوط به پیمانکار خاصی نیستند و همگی زیرنظر سازمان اتوبوسرانی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه حذف نیروی انسانی از ایستگاه های BRT از جمله سیاست های شرکت واحد اتوبوسرانی است تاکید کرد: در صورت فراگیرشدن استفاده از کارت بلیط به جای وجه نقد رفته رفته ماموران ناظر در ایستگاه ها حذف می شوند.

سنندجی به زمان بربودن این پروسه اشاره کرد و افزود: در خطوطی که شهروندان پایتخت نشین نظام پرداخت را رعایت کنند باید ماموران ناظر حذف شوند./ف
برچسب ها: سنندجی ، brt ، کارت بلیط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار