نيروهاي ارتش سوريه علاوه بر خنثي کردن حمله تروريست ها به زندان مرکزي حلب براي آزاد کردن زندانيان، به عمليات خود عليه آنها در ديگر محله هاي حلب ادامه مي دهند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه شادي حلوه خبرنگار اين شبکه در حلب در گفتگويي درباره آخرين تحولات اوضاع در اين شهر و عمليات نيروهاي امنيتي و ارتش سوريه عليه تروريست ها گفت: نيروهاي امنيتي پس از خنثي کردن حمله به زندان مرکزي حلب، به مقابله با شماري از تروريست ها که يک کيلومتري زندان مرکزي متمرکز شده بودند و براي حمله به اين زندان برنامه ريزي مي کردند مقابله کردند. بر اساس آخرين اطلاعات دريافتي اين افراد قصد دارند با حمله به زندان مرکزي حلب زندانيان را آزاد کنند تا با پيوستن زندانيان به افراد مسلح تعداد آنها افزايش پيدا کند.  
وي در ادامه با اشاره به اين که ارتش تا کنون حمله آنها به زندان را خنثي کرده است از کشته و زخمي شدن دهها تن از تروريست ها خبر داد و با اشاره به اين که نيروهاي امنيتي سوريه حرکت به سمت محله العامريه را آغاز کرده اند افزود: ارتش سوريه به پيشروي خود به سمت مناطقي که شمار زيادي از تروريست ها در آنجا مستقر شده اند ادامه مي دهد.  
وي در ادامه به منطقه سيف الدوله اشاره کرد و افزود به گفته شاهدان در اين منطقه تروريست هايي که در اين منطقه حضور دارند به سبب کمبود تسليحات و نرسيدن کمک به آنها به شدت از حمله نيروهاي ارتش سوريه هراس دارند.
برچسب ها: ارتش ، حلب ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار