رئیس هیئت فوتبال استان کرمانشاه برگزاری 16 کلاس مربیگری و 372 مسابقه در سال از افتخارات هیئت فوتبال استان کرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه
علیرضا محبی گفت: هیئت فوتبال کرمانشاه در دوره چهار ساله خود موفق شده 16 کلاس مربیگری برگزار کند که 10 کلاس در ردهD، چهار کلاس در رده C ، یک کلاس در رده B و یک کلاس سطح یک فوتسال آسیا در قسمت بانوان بوده است.

وی با بیان اینکه برخی از این کلاس ها برای اولین بار درفوتبال کرمانشاه برگزار شد، گفت: کلاس C با تشخیص مسئولین فدراسیون به مربیگری یک مربی از استان کرمانشاه برای اولین بار در استان برگزار شد. همچنین برگزاری کلاس درجه یک فوتسال آسیا در بخش بانوان برای اولین بار در هیئت کرمانشاه برگزار گردید.وی ادامه داد: برگزاری کلاس مربیگری و همچنین داوری در شهرستانهای تابع استان نیزبرای اولین در استان کرمانشاه در زمان مسئولیتم دراین هیئت به وقوع پیوست.

محبی در خصوص عملکرد هیئت فوتبال استان کرمانشاه در قسمت داوری نیزخاطرنشان کرد: هم اکنون استان کرمانشاه یک نماینده در قسمت داوران بانوان در بخش بین المللی دارد. همچنین یک نماینده استان در قسمت آقایان در لیگ برتر کشور قضاوت می کند و این در حالیست که در زمان چهارساله این هیئت شش کلاس داوری برگزار شده و هم اکنون 17 داور ملی، 12 داور درجه یک، 22 داور درجه دو و 62 داور درجه سه داریم.


محبی گفت: داوران ما سال گذشته در بخش فوتسال150 بازی در استان و 33 بازی در خارج از استان و در قسمت فوتبال 211 مسابقه در استان و 43 مسابقه در خارج از استان را قضاوت کرده اند.

محبی عملکرد هیئت فوتبال استان کرمانشاه را در برگزاری مسابقات مختلف فوتبال و فوتسال بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: در استان کرمانشاه یازده رده در فوتبال استان در بخش آقایان با برگزاری سالانه حدود 220 مسابقه و7 رده در بخش فوتسال آقایان با برگزاری حدود 152 مسابقه فعالیت می کند که برنامه ریزی این مسابقات نیازمند دقت و انسجام بسیار بالایی است.

وی با اشاره به برگزاری طرح ویژن در استان کرمانشاه گفت: در سال 88 مدارک لازم در خصوص برگزاری طرح ویژن در استان کرمانشاه تقدیم مسئولین تربیت بدنی وقت شد اما به صلاح دید کارشناسان این اداره کل برگزاری این طرح از توان استان خارج ارزیابی و به زمانی دیگر موکول شد و در سال 90 این طرح در استان اجرایی شد.

محبی ادامه داد: خوشبختانه باتوجه به برنامه ریزی های صورت گرفته هم اکنون فاز سوم اجرای طرح ویژن در استان کرمانشاه به پایان رسیده است و ما وارد فاز چهارم شده ایم و دراین فاز به صورت مستقیم با مسئولین کنفدراسیون آسیا در ارتباط خواهیم بود. البته باید توجه داشت که این طرح با اجرای برنامه های بسیار زیادی تا این مرحله محقق شده است./س



برچسب ها: فوتبال ، استان ، کلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.