رئیس اداره اوقاف و امور خیریه چایپاره گفت: مرمت مساجد چایپاره یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری سال جاری است که منابع مالی مورد نیاز به این مبحث تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ،حسن پوراکبر در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: این اداره برای تعمیر و بازسازی مساجد شهرستان در طول یک سال گذشته بیش از 600 میلیون ریال هزینه کرده است، بر این‌‌ اساس امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مختلف در این ارتباط گام‌های بلندی برداشته شود.

وی تصریح کرد: مساجد و اماکن مذهبی یکی از مهم‌ترین مراکز تجمع مسلمانان محسوب می‌شوند به طوری که فقط برای مناسبت‌های دینی و آیین‌های عزاداری و جشن‌های میلاد مورد استفاده قرار نمی‌گیرند بلکه یک پایگاه مناسب برای گرد هم جمع‌شدن مردم و همفکری در امور مختلف است.

وی با بیان اینکه خادمان مساجد به طور مستمر جهت جلب رضایت نمازگزاران تلاش می‌کنند، اضافه کرد: این افراد فقط با نیت جلب رضایت خداوند و رسیدن به مقام قرب الهی در مساجد حضور می‌یابند و برای رسیدگی به امور گوناگون اهتمام می‌کنند ولی با این همه بهره‌‌مندی این قشر از بیمه تامین اجتماعی یکی از مسائل مورد نظر سازمان است به طوری که تاکنون 24 نفر خادم از این خدمت بهره‌مند شده‌اند.

پوراکبر به برکات و فیوضات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید بیش از پیش در راستای ایجاد فضای معنوی و بسترسازی در جامعه اهتمام کنند تا اقشار مختلف جامعه برای حضور در مساجد و انجام دادن وظایف دینی بیشتر راغب شوند./س

برچسب ها: چایپاره ، مساجد ، خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.