قائم مقام ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی بر اهمیت وافر تاسیس، تقویت و راه‏ اندازی صندوق ‏های متعدد حمایتی در زمینه توسعه بخش کشاورزی تاکید کرد.

 

علی‏زاده‏ مقدم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن تصریح کرد: در حال حاضر موضوعی به نام نظام تامین مالی و اعتباری در بخش کشاورزی به عنوان مولفه‏ ای تعیین ‏کننده در توسعه پایدار مورد بحث و بررسی کارشناسان این حوزه قرار می‏ گیرد.

وی این بخش را تنها حوزه اقتصادی کل کشور با ضریب بالای 99 درصد غیردولتی خواند و گفت: این بخش مهم با همه مشخصه‏ ها باید شرایطی را برای خود فراهم سازد تا در قالب آن ظرفیت ‏های بالقوه موجود به بالفعل تبدیل شود.

قائم مقام ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی اضافه کرد: بخش کشاورزی برای تحقق این امر، باید ملزومات مقدماتی برای ایجاد نظام سرمایه‏ گذاری و اعتباری را درون خود ساماندهی کند.

وی تصریح کرد: بر اساس این فرض مقدماتی و مهم، قانون‏ گذاران شرایط ویژه‏ ای را برای متولیان امر در نظر گرفته ‏اند و باید از این قوانین استفاده ‏ای بهینه کرد.

علی‏زاده ‏مقدم از تشکیل 48 صندوق حمایتی در هشت سال اخیر در کشور خبر داد و گفت: تشکیل این صندوق ‏های حمایتی به توسعه حوزه‏ های مختلف منجر شده است.

قائم مقام ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی افزود: دید مجموعه وزارت جهاد کشاورزی و ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به مقوله صندوق حمایتی نگاهی کاملا راهبردی است./س

برچسب ها: کشاورزی ، توسعه ، صندوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.