علي فتح الله زاده مدير عامل تيم استقلال در جلسه اي خصوصي با رئيس جمهوري شرايط تيمش را براي وي به صورت كامل شرح داد تا اقدامات اصولي تري در مورد اين تيم انجام شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، علي فتح الله زاده كه قصد دارد با اقدامات درست و ريشه اي موضوع باشگاه استقلال را به كمك رئيس جمهور حل كند مشكلات تيمش را با وي در ميان گذاشت پيش از اين هم درخصوص كمك از مسئولان اقداماتي را انجام داد اما به نتيجه مورد نظر دست پيدا نكرد به همين دليل از طريق مسئولان شرايطي را فراهم كرد تا بتواند با رئيس جمهور ديدار كند و مشكلات را به صورت مستقيم و از جانب خود اعلام كند.

شايان ذكر است، رئيس جمهور در پايان و پس از شنيدن صحبت هاي علي فتح الله زاده به وي قول داد كه اين موضوع را از طريق همكارانش پيگيري اصولي كند تا استقلال بتواند از شرايط ويژه اي بهره مند شود.

گفتني است ، رئيس جمهور از وضعيت حاكم در تيم ابراز اميدواري كرد و اعلام داشت كه شرايط تيم را مورد بررسي قرار مي دهد و آن را پيگير است و به همين دليل مديريت استقلال نبايد از تلاش نا اميد شود اين درحالي است كه كمك ويژه اي كه از سوي رئيس جمهور قرار شده براي استقلالي ها در نظر گرفته شود مورد تاييد مسئولان نيز قرار گرفته است ./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۰۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
چه كمك ويزه اي؟پرسپوليس چي؟
آخرین اخبار