شايعات زيادي در مورد ليام ردي دروازه بان دوم استراليايي تيم استقلال وجود دارد كه اين موضوع عاملي شد تا اين بازيکن با مديريت تيم استقلال براي بررسي شرايط در اين تيم ديداري داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، ليام ردي، دروازه بان آبي ها سال گذشته در ليگ استراليا حضور داشت اما در تيمي كه حضور داشت دوام نياورد و اخراج شد اين در حالي است كه مسئولان تيم استقلال پس از شنيدن اين خبر با شرايط متفاوتي روبرو شدند و فتح اله زاده از وي درخواست كرد تا در جلسه اي با مسئولان تيم حاضر شود و توضيحاتي را ارائه كند.

گفتني است، اين دروازه بان در خصوص شرايط خود براي مديريت استقلال توضيحاتي را ارائه كرد و از آنها خواست تا در اين خصوص شرايط  وي را در نظر داشته باشد.

از طرفي مدير عامل استقلال از ردي خواسته تا گذشته را فراموش كند و تنها به حضوري موفق در استقلال بيانديشد تا شرايط ايده الي براي وي در اين تيم ايجاد شود.

شايان ذكر است، اين دروازه بان اعلام كرده به گذشته اش توجهي ندارد زيرا بسياري از صحبت هاي مطرح شده حاشيه هايي است كه براي وي ساخته شده و اين بازيکن اقدامي انجام نداده است كه شرايط بد و نامناسبي را برايش ايجاد كند.

گفتني است، ردي از سوي چند مقام مسئول استقلال با اين عقيده روبرو شده است كه بايد براي نيمكت نشيني در اين فصل خود را آماده کند./مح

برچسب ها: استقلال ، اخراجی ، شایعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار