اعضای هیئت مدیره تیم استقلال اصرار فراوانی به جذب برای این تیم دارند هیئت مدیره تیم استقلال معتقدند که حضور فرهاد مجیدی در تیم استقلال می تواند در هر زمان مثمر ثمر واقع شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فرهاد مجیدی مهاجم سابق تیم استقلال، با شرایط خاصی روبرو شده است اما پس از منتفی شدن حضور این بازیکن در استقلال هم برخی از مسئولان وی را رها نمی کنند این بازیکن با اصرار فراوان اعضای تیم استقلال روبرو شده است.

فرهاد مجیدی با تماس رسولی نژاد روبرو شده است رئیس هیئت مدیره آبی ها اعلام کرده است که تمام تلاش خود را به کار می برد تا بتواند نظر وی را برای بازگشت جلب کند.

این در حالی است که فرحاد مجیدی با شرایط ویژه ای روبروست و به راحتی حاضر به حضور در تیم استقلال نیست و مخالفت های قلعه نوعی نیز مزید برعلت شده است.

از طرفی دیگر اعضای هیئت مدیره تیم استقلال نیز با وی تماس گرفتند و خواستار حضور وی شدند این تماس ها دائم ادامه دارد و اعضای هیئت مدیره وی را رها نمی کنند و قصد دارند هر طور شده برای نیم فصل شرایط را برای حضور این بازیکن فراهم کنند.

تماس ها همچنان ادامه دارد و مجیدی ضمن تشکر از اعضای هیئت مدیره از آنها خواسته است این موضوع را به فراموشی بسپارند و در خصوص حضور وی در تیم بحثی را مطرح نکنند تا تیم به حاشیه نرود و وی متهم نشود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
وقتی مدیرعامل تیم اعلام میکنه که لیست استقلال پر است، این کار هیات مدیره دو معنی میده: اول اینکه هوادارها رو آروم کنن تا چند تا بازی نتیحه بگیرن و هوادار هم مجیدی رو فراموش کنه، که این کار بی اخلاقی و دروغ است. دوم اینکه واقعا از اوضاع تیمشون بی اطلاع هستن که نمیدونن لیست شون پر است.
آخرین اخبار