رويکرد تبليغاتي اسرائيل براي اقدام نظامي عليه ايران نشان دهنده سردرگمي نظاميان و مقام هاي سياسي اين رژيم است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الجزيره، "الياس کرام" خبرنگار اين شبکه در قدس غربي درباره اختلاف‌نظرهاي مقام‌هاي صهيونيست درباره اقدام نظامي احتمالي عليه جمهوري اسلامي ايران چنين گزارش داد: بر اساس اطلاعاتي که از اتاق محرمانه اسرائيل درباره حمله نظامي آن به تأسيسات هسته‌اي ايران به بيرون درز کرده است، مقام‌هاي سياسي با فرماندهان نظامي درباره اقدام نظامي عليه ايران اختلاف‌نظر دارند.

بر اساس اين اطلاعات، بنيامين نتانياهو، نخست وزير رژیم اسرائيل، خواهان حمله نظامي به ايران است و از فرماندهان نظامي و دستگاه‌هاي امنيتي و اطلاعاتي، که با او مخالفت مي‌کنند، انتقاد کرده است.

روني شاکيد، نويسنده و روزنامه نگار اسرائيلي در اين باره گفت: بنيامين نتانياهو و ايهودباراک (وزير جنگ رژيم صهيونيستي)  خواهان حمله نظامي به ايران‌ هستند و چنين دغدغه اي دارند، اما فرماندهان ارتش و دستگاه هاي امنيتي نه فقط درباره جنگ بلکه نتايج آن تأمل مي کنند.

خبرنگار اين شبکه افزود : نظاميان و فرماندهان دستگاه هاي امنيتي اسرائيل درباره ضرورت جلوگيري از فعالیت هسته اي ايران با هر وسيله اي توافق نظر دارند، اما گزينه نظامي را آخرين اولويت قرار مي دهند و تلاش هاي ديپلماتيک و تحريم هاي اقتصادي را در اولويت قرار و ترجيح مي دهند که آمريکا چنين حمله اي را به جاي اسرائيل آغاز کند.

الياس کرام در ادامه گزارش داد: چنين وضعیتی نشان دهنده ميزان سردرگمي اسرائيل بين نظامياني که خواستار تأمل بيشتر و سياستمداراني است که خواستار اقدام نظامي اند. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار