برده های بریتانیایی توسط باندهای مسافرتی به کشورهای خارجی قاچاق می شوند. قربانیان افراد بی خانمانی هستند که اغلب به مواد یا الکل معتاد بوده اند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، دیلی میل نوشت: باندهای غیرقانونی مسافرتی مردان بی خانمانی را به خارج می فرستند و تاسیساتی به راه انداخته اند که با نام «برده داری مدرن» معروف شده است.

قربانیان اغلب افراد بی خانمانی هستند که معتاد به الکل یا مواد بوده اند و در خیابان می خوابیده اند. دست کم ۳۲ قربانی بریتانیایی و ایرلندی که توسط باندهای غیرقانونی منتقل شده اند در گزارشی با بی بی سی مصاحبه نموده اند. آنها ثابت کردند که این قضیه در شش کشور اروپایی تکرار شده است که شامل سوئیس و نروژ می شود اما اتحادیه اروپا باور دارد که این مشکل بسیار گسترده تر از این است.

مردی که نخواسته است نامش برده شود می گوید او را با دو بی خانمان بریتانیایی دیگر به بندر سوئیس قاچاق کرده اند.

آنها ۱۴ ساعت در روز کار می کنند و دستمزد کمی می گیرند و در شرایط بسیار سختی زندگی می کنند. این مرد می گوید از خشونت اربابانش خیلی می ترسد با وجودیکه پلیس سوئیس به آنها قول حمایت داده است.

او می گوید: «دیده ام که چطور بقیه را با کلنگ تهدید کرده اند، کتک زده و زخمی کرده اند. نزدیک بود مرا زیر یک ماشین بگذارند. خیلی وحشتناک است. روزمان را با وحشت می گذرانیم و منتظر اتفاقات بعدی هستیم»

برای مشاهده مجله اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار