رئیس بنیاد نخبگان فارس از تجاری سازی چهار طرح از نخبگان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس رئیس بنیاد نخبگان فارس گفت: چهار طرح نخبگان فارس به مرحله تجاری سازی رسیده است که یکی از مهمترین فعالیتهای بنیاد نخبگان فارس محسوب می شود.

خلفی نژاد افزود: از این چهارطرح که به مرحله تجاری سازی رسیده است تاکنون بالغ بر یک میلیارد تومان قرارداد بسته شده و متولیان این چهار طرح اعلام کرده اند که یک درصد از مبلغ فروش طرح ها را به این بنیاد به منظور نخبه پروری اختصاص می دهند.

وی تصریح کرد: ارایه تسهیلات مسکن به افراد نخبه در استان فارس به مبلغ 50 تا 80 میلیون تومان برای نخبگان در نظر گرفته شده که در این میان نخبگان سطح یک و دو 80 میلیون تومان و دیگر نخبگان مبلغ 50 میلیون تومان تسهیلات مسکن دریافت خواهند کرد.

رئیس بنیاد نخبگان فارس در خصوص همکاری مسئولین استان فارس در راستای حمایت از نخبگان خاطرنشان کرد:با همت خبرنگاران بنیاد نخبگان برای همه شناخته شده است و حمایت همه جانبه مسئولین فارس را در این زمینه می طلبد و باید شرایطی فراهم شود که نخبگان استان بتوانند از تسهیلات استفاده کنند.

خلفی نژاد در ادامه به برگزاری جشنواره علم تا عمل اشاره کرد و بیان داشت: این جشنواره با هدف طرح های علمی عملیاتی شده برگزار می شود که سهمیه فارس در این جشنواره شصت سهم است.

به گفته وی، 10تا20 طرح منتخب برای ارائه در نماشگاه در تهران ارسال می شود.
برچسب ها: تجاری ، طرح ، نخبگان ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.