در بیانیه دپارتمان فوتبال به اعلام اسامی بازیکنان،زمان کنفرانس مطبوعاتی و برنامه سفر به مجارستان لیگ برتر و مسابقات غرب آسیا اشاره شده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال؛ اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی جهت سفر به مجارستان ساعت 12 روز سه شنبه اعلام می شود:

کلیه بازیکنان دعوت شده که در عضویت باشگاههای ایرانی هستند باید ساعت 18 روز چهارشنبه 18 مرداد ماه جاری خود را در محل هتل المپیک به کادر فنی معرفی کنند. بازیکنانی که عضو باشگاههای خارجی هستند، طبق برنامه ریزی انجام شده مستقیما به مجارستان خواهند آمد.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران ساعت 30/18 روز چهارشنبه در محل سالن اجتماعات آکادمی ملی فوتبال به مدت 30 دقیقه کنفرانس مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی خواهد داشت.

اولین تمرین بازیکنان دعوت شده راس ساعت 19 چهارشنبه در زمین چمن آکادمی فوتبال برگزار خواهد شد.

تیم ملی ساعت 20/5 بامداد روز پنجشنبه 19 مرداد ماه برای تشکیل اردو به مجارستان پرواز خواهد کرد. نخستین تمرین در مجارستان نیز ساعت 18 روز پنجشنبه به وقت محلی در محل اردو برگزار خواهد شد.

به اطلاع همگان می رسانیم که در هفته های اخیر چندین بار به فدراسیون اعلام نمودیم که بمنظور حفظ منافع تیم ملی، سلامت بازیکنان و مهمتر از همه منافع فوتبال، باشگاهها و هواداران فوتبال، هفته پنجم مسابقات لیگ نباید در روز 27 مرداد برگزار شود و لازم است به روز 29 مرداد منتقل گردد. ما در این مورد که قطعا به باشگاهها و بازیکنان لطمه وارد خواهد کرد، هیچگونه مسوولیتی را نمی پذیریم.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی این موضوع را که با او در مورد حضور تیم ملی بزرگسالان در مسابقات غرب آسیا مشورت شده و او این موضوع را تایید یا رد کرده، کاملا تکذیب می کند.

 کی روش از این موضوع ابراز تاسف می کند که در این مقطع حساس هیچ ارتباطی میان او و رییس سازمان لیگ برقرار نیست. رییس سازمان لیگ گفته که کی روش برنامه های لیگ را بهم ریخته در حالی که وقتی درباره برنامه لیگ با او هیچگونه هماهنگی نشده، وی چگونه می تواند آن را بهم بزند؟/آق

برچسب ها: فوتبال ، بیانیه ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار