همزمان با نام نویسی شهروندان در برنامه پزشك خانواده شهری، برای هر فرد یك پرونده الكترونیك سلامت ایجاد می شود.

 به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، دکتر حسین خوبان،‌ عضو ستاد اجرایی پزشك خانواده شهری در استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه  پرونده الكترونیك سلامت شامل 100 سوال از تمامی اطلاعات و شاخص های مربوط به سلامتی یك فرد است، اظهار داشت: در پرونده الكترونیك سلامت تمام اطلاعات لازم و سابقه بیماریهای یك فرد ثبت شده است كه در هنگام سفر و مراجعه به سایر پزشكان قابل دستیابی است.

دکتر حسین خوبان خاطر نشان کرد:  هم اكنون نام نویسی از شهروندان برای برنامه پزشك خانواده شهری در شهرهای خواف، درگز و چناران استان خراسان رضوی در حال انجام است و بزودی نام نویسی از شهروندان دیگر شهرها در استان نیز آغاز می شود.

وی از استقرار زیر ساختهای پرونده الكترونیك سلامت برنامه پزشك خانواده در شهرهای استان خراسان رضوی خبر داد و افزود: در این راستا افزون بر 500 دستگاه رایانه تهیه و در حال توزیع است.

عضو ستاد اجرایی پزشك خانواده شهری در استان خراسان رضوی از اتمام آموزش های مربوط به تهیه پرونده الكترونیك سلامت در این استان خبر داد.

خوبان گفت: برنامه پزشك خانواده شهری در شهرهای چناران، تایباد، تربت جام، خواف، درگز، فریمان، قوچان، سرخس و مشهد و همچنین دانشكده ها و دانشگاههای علوم پزشكی تربت حیدریه، گناباد، نیشابور و سبزوار خراسان رضوی از اول شهریور ماه عملیاتی خواهد شد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.