پرونده زني كه با همدستي يك مرد شوهرش را در كرمانشاه به قتل رسانده بود، با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري استان كرمانشاه ارسال شد تا بزودي متهمان محاكمه شوند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، دهم دي سال گذشته زني با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 استان كرمانشاه تماس گرفت و خبرداد به منزل خواهرش در شهرك حافظيه رفته كه با جسد پتوپيچ شده شوهر او در خانه و نيز حضور خواهرش و يك مرد غريبه در كنار جسد مواجه شده است.

در پي اين تماس، كارآگاهان جنايي اداره آگاهي به محل حادثه اعزام شدند اما خبري از زن مقتول و مرد غريبه نبود و در ادامه جسد مرد صاحبخانه را به پزشكي قانوني منتقل و موضوع را به شيرزادي، بازپرس شعبه دوم دادسراي عمومي و انقلاب كرمانشاه گزارش كردند.

چهار روز از مرگ صاحبخانه مي‌گذشت

با شروع تحقيقات، ماموران متوجه شدند مرد جوان معتاد بوده و براثر اصابت جسمي سخت به ناحيه سر فوت كرده و آثار ضرب و جرح در او وجود دارد و چهار روزي از زمان مرگ او مي‌گذرد.

در مرحله بعدي معلوم شد افراد متعددي براي مصرف مواد مخدر به خانه مقتول رفت و آمد داشته و مردي كه همراه همسر و فرزند مقتول از محل جنايت متواري شده، با مقتول دوست بوده است.

با مشخص شدن هويت عامل جنايت ـ ‌دوست مقتول ـ او تحت تعقيب قرار گرفت و ماموران با شناسايي خانه متهم متوجه شدند، خانواده‌اش از او و جنايتي كه مرتكب شده، بي‌خبرند.

دستگيري متهمان در كرج

جستجوها ادامه داشت تا اين‌كه پليس ردپاي متهمان فراري را در منطقه آتشگاه كرج در استان البرز به دست آورد.

بنابراين ماموران 16 فروردين امسال پس از هماهنگي قضايي به شهر كرج اعزام شده و هردو متهم فراري را در خانه اجاره‌اي دستگيركردند.

اين در حالي بود كه ماموران با مشاهده آثار كبودي روي بدن دختر خردسال مقتول، متوجه شدند او بارها شكنجه شده و مورد كودك آزاري قرار گرفته است.

همدستي در قتل شوهر

همسر مقتول در بازجويي به پليس گفت: شوهرم معتاد بود و هميشه من و فرزندم را اذيت مي‌كرد. او افراد معتاد را براي مصرف مواد مخدر به خانه مان مي‌آورد و براي همين موضوع با هم اختلاف داشتيم. شوهرم همچنين به من سوءظن داشت و با ادعاي اين كه من با فردي رابطه دارم، مرا تحقير مي‌كرد و كتكم مي‌زد.

متهم اضافه كرد: در پي اين بد رفتاري‌ها، من با يكي از دوستان معتاد شوهرم ارتباط پنهاني برقرار كردم و در ادامه تصميم گرفتيم از شر شوهرم خلاص شويم. روز حادثه شوهرم را كه مواد مخدر مصرف كرده بود،‌ به كمك دوستش كتك زدم، سپس او با ميله آهني محكم به سر شوهرم زد.

اين زن يادآور شد: همان موقع برادرم و دو مرد كه از آشنايانمان بودند، به ما ملحق شده و آنها نيز شوهرم را كتك زدند. آن‌گاه من و مرد مورد علاقه‌ام شوهرم را بشدت كتك زده و دست و پايش را بستيم و پتوپيچ كرديم. چهار روز به همين منوال سپري شد تا اين كه خواهرم وقتي به خانه‌مان آمده بود، به كشته شدن شوهرم پي برد و از ترس اين كه او پليس را خبر كند، جسد را در خانه رها كرده و متواري شديم.

عامل جنايت، كودك مقتول را شكنجه مي‌داد

متهم زن درباره شكنجه شدن دخترش از سوي عامل جنايت گفت: پس از فرار به‌طور موقت با دوست شوهرم ـ‌ عامل جنايت ـ‌ ازدواج كردم و با سفر به شهر كرج زندگي پنهاني‌مان شروع شد. شوهر جديدم به دخترم علاقه‌اي نداشت و او را بشدت شكنجه مي‌‌كرد. هربار كه به او اعتراض مي‌كردم، با من هم دعوا مي‌كرد، اما از ترس جان خود و فرزندم به زندگي با او ادامه دادم.

در پي اعتراف همسر مقتول، عامل جنايت هم در بازجويي اعتراف كرد با همدستي زن جوان، شوهر او را كه با وي دوست بوده، به قتل رسانده و همچنين كودك آنها را كه بهانه پدرش را مي‌گرفته بشدت شكنجه كرده است.

اعتراف قاتل به جنايت ديگر

در حالي كه تحقيق از اين متهم ادامه داشت، او راز يك جنايت ديگر را نيز برملا كرد و گفت: چند روز پيش از قتل مرد معتاد، يكي از دوستانم را كه با او اختلاف داشتم، به بهانه مصرف مواد مخدر و آشتي كردن به بيابان بردم.

متهم به قتل اضافه كرد: در آنجا با هم درگير شديم و با سنگ ضربه‌اي به سر او زده و جانش را گرفتم و جسدش را در همان بيابان دفن كردم.

در پي اعتراف متهم به قتل، كار آگاهان جنايي به محل دفن جسد اعزام شده و با كشف جسد متلاشي شده، آن را به پزشكي قانوني منتقل كردند.

در ادامه پيگيري‌ها، برادر زن مقتول و دو مردي كه مرد معتاد را پيش از مرگ كتك زده بودند هم دستگير شدند. اين سه متهم نيز در بازجويي به جرم خود اعتراف كردند.

براي اين سه متهم قرار قانوني صادر شد و همسر مقتول و عامل جنايت هم روانه زندان شدند.

چند روز پيش با پايان يافتن تحقيقات، براي هر دو متهم پرونده قتل از سوي بازپرس شيرزادي رييس شعبه دوم دادسراي عمومي و انقلاب كرمانشاه كيفرخواست صادر شد و قرار است متهمان بزودي در دادگاه محاكمه شوند.

برچسب ها: قتل ، شوهر ، غریبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد نيك خو
۱۰:۰۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
روز خبر نگار را تبريك عرض مي نمايم .
آخرین اخبار