رئيس اداره روابط عمومي و امور بين الملل استانداري در پيامي به مناسبت روز خبرنگار گفت: گراميداشت روز خبرنگار نقش مهم و اساسي در راستاي ارتقاء و پيوستگي هاي فكري، فرهنگي و آرماني و انسجام وحدت در جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک متن پيام كيوان گودرزي راد به مناسبت روز خبرنگار به شرح ذيل مي باشد:

فرارسیدن روز خبرنگار، روز آگاهی بخشیدن و تداوم زمینی رسالت پیامبران الهی و روشنگران عرصه حقیقت و حقانیت و تقارن این روز فرخنده را با بهترین روزهای خداوند یعنی ایام پربرکت ماه مبارک رمضان بر زحمتکشان و پیشگامان عرصه اطلاع رسانی تبریک عرض می نمایم.

بی تردید تلاش جمعی همه عزیزان خبرنگار، همواره بر این اصل استوار بوده که با پاکی و صداقت در گفتار و رفتار و با تعهد، صراحت، شجاعت در همه زمینه ها گام برداشته و درجایگاه انتقاد، منصفانه عمل نموده و امانت داری را که از اصول اجتناب ناپذیر این حرفه است را رعایت نمایند.

گرامیداشت روز خبرنگار که نقش مهم و اساسی در راستای ارتقاء و پیوستگی های فکری، فرهنگی و آرمانی و انسجام و وحدت در جامعه دارند، ارج نهادن به آگاهی و بهانه ای است تا از درگاه ایزد یکتا برای کلیه خبرنگاران، این مشاوران امین و ناصحان مشفق که با ارائه مطالب و انعکاس حقایق، کارشناسانه در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی یاریگرمسئولان هستند آرزوی سرافرازی ، تداوم توفیق و سربلندی داشته باشم ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.