سومین جشنواره مستند گزارشی رادیو تهران در سه قالب فیچر، مینی فیچر و مستند برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، صفائیان مدیر طرح و برنامه از برگزاری سومین جشنواره مستند گزارشی رادیو تهران خبر داد و افزود: سومین جشنواره مستند گزارشی رادیو تهران در سه قالب فیچر، مینی فیچر و مستند با همکاری سایر شبکه های رادیویی با موضوع اخلاق شهروندی برگزار می گردد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقاء سطح آگاهی و نگرش شهروندان دانست و افزود: جشنواره مستند گزارشی با هدف گسترش و ارتقاء سطح آگاهی و نگرش صحیح نسبت به مفهوم اخلاق شهروندی با موضوعاتی همچون دین، زندگی و اخلاق شهروندی، قوانین حمل و نقل و ترافیک، کسب و کار و اخلاق شهروندی، محیط زیست شهری، حقوق و روابط سازمان ها با مردم و مسئولیت اجتماعی و اخلاق شهروندی و... برگزار می شود.

مدیر طرح و برنامه شبکه رادیویی تهران در ادامه خاطر نشان کرد: از هر شبکه رادیویی تنها 2 اثر در هر قالب پذیرفته و زمان هر برنامه برای مستند گزارشی حداکثر تا 25 دقیقه، فیچر تا 15 دقیقه و مینی فیچر تا 5 دقیقه می باشد.

شرکت کنندگان تا اول آذرماه می توانند آثار خود را ارسال نمایند، برای کسب اطلاعات بیشتر با ارسال پیام کوتاه به شماره های6 - 30000955 یا با مراجعه به آدرس الکترونیکی radiotehran@irib.ir با ما در ارتباط باشید./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار