رئيس پليس آگاهي فرمانده انتظامي استان همدان، از دستگيري سارق اموال تعميرگاه هاي خودرو و اعتراف وي به 10فقره سرقت خبر داد.

 به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "فرامرز به گذر " با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد از تعميرگاه هاي خودرو به روش بازکردن قفل با کليد، دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.
اين مقام انتظامي خاطر نشان کرد: اکيپي از ماموران انتظامي در زمان گشت زني به فردي که تعدادي ابزارآلات تعمير گاه خودرو با خود حمل مي کرد مشکوک و وي را دستگير کردند.
وي افزود: بدليل تناقض گويي در صحبت هاي فرد دستگير شده، ماموران انتظامي با هماهنگي مقام قضايي منزل متهم را بازرسي کردند و مقداري ابزار و آچار کشف و ضبط شد.
کارآگاه دوم فرامرز به گذر تصريح کرد: با تحقيقات کامل پليس در اين خصوص، سارق به ناچار لب به اعتراف گشود و به 10 فقره سرقت مغازه مکانيکي با روش بازکردن قفل با کليد معترف شد و تمام محل هاي سرقت توسط متهم شناسايي و تاييد و اموال مکشوفه نيز به مالباختگان تحويل داده شد.
رئيس پليس آگاهي فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه 2 مالخر نيز دراين پرونده دستگير شدند گفت: پس از اعزام متهم و شاکيان به دادسرا، سارق با قرار مناسب روانه زندان شد.
وي در خصوص دلايل انجام اين گونه سرقت ها افزود: بي توجهي تعدادي از کسبه براي حفاظت از اموال خود و عدم استفاده از قفل هايي با ضريب امنيتي بالا و همچنين سهل الفروش بودن اموال مسروقه بدليل نداشتن هيچگونه مشخصه مالکيت از جمله دلايل بروز اين چنين سرقت ها است./ف
برچسب ها: سارق ، خودرو ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار