تماشاي "شب پرستاره" با حضور حامد بهداد، شهاب حسيني و مسعود كيميايي را از دست ندهيد.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، نسخه دي‌وي‌دي دوازدهمين جشن سينمايي تلويزيوني دنياي تصوير با نام "شب پرستاره" منتشر شد و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

ماهنامه دنياي تصوير بيش از يك دهه براي تقدير از برترين‌هاي هر سال سينما و تلويزيون  مراسمي برگزار و در آن از برگزيدگان با اهداي تنديس حافظ قدرداني مي‌كند.

از آنجا كه بيشتر حاضران در اين جشن خود از اهالي سينما و تلويزيون هستند اما بسياري از مردم در جريان آنچه در اين جشن اتفاق مي‌افتد قرار نمي‌گيرند.
 
تماشاي "شب پرستاره" بهترين فرصت براي ديدن ديدني‌هاي يك جشن خودماني با حضور انبوه ستاره‌هاست.

داريوش مهرجويي، حامد بهداد، مسعود كيميايي، رضا يزداني، كتايون رياحي، شهاب حسيني، مريلا زارعي، برزو ارجمند، مهران مديري با اجراي دوست داشتني علي معلم مدير مسئول و سردبير ماهنامه دنياي تصوير است.

فيلم سينمايي "زماني براي دوست داشتني" به كارگرداني "ابراهيم فروزش" محصول سال 86 است كه در بخش بين‌الملل جشنواره بيست و هفتم فيلم فجر جايزه بين‌المذاهب را از آن خود كرد.

در اين فيلم بازيگراني چون محسن تنابنده، نگين صدق گويا، بهناز جعفري، رضا شمسايي ديگر بازيگران فيلم 84 دقيقه‌اي هستند كه نسخه دي‌وي‌ آن در شمارگان 300 هزار نسخه وارد شبكه نمايش خانگي شده است./ي2
برچسب ها: بهداد ، حسینی ، کیمیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار