نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینكه روز قدس امسال با شكوه تر از سالهای قبل برگزار خواهد شد گفت : فریاد های الله اكبر روز قدس پشت دشنان را خواهد شكست.

آیت الله سید علی اكبر قرشی درگفت و گوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه افزود : با توجه به شرایط كنونی و مسائل اخیر منطقه روز قدس امسال برای همه مسلمانان پیام دیگری دارد .

وی اظهار داشت :گسترش بیداری اسلامی در منطقه و درگیری های بوجود آمده در سوریه و تلاش شیطان بزرگ و اسرائیل برای نابودی مسلمانان این كشور، امسال رسالت سنگین تری را بردوش روزه داران می گذارد .

عضو خبرگان رهبری ادامه داد : بنابراین روزه داران در روز قدس فریاد بلند مرگ بر شیاطین را با صدای رساتری فریاد زده و كاخهای خیالی دشمنان را فرو خواهند ریخت .

آیت الله قرشی ادامه داد : روز قدس امسال در شرایطی برگزار می شود كه جهانیان شاهد به خاك و خون كشیده شدن مسلمانان میانمار هستند و مجامع بین المللی همچنان سكوت اختیار كرده اند .

وی افزود : در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان ملت مسلمان ایران عمق نفرت و كینه خود را به دشمنان نشان داده و فریاد بلند ظلم ستیزی و عدالت خواهی را درجهان طنین انداز خواهند كرد .

آیت الله قرشی یادآورشد : دشمنان دركمین نشسته اند و با طراحی توطئه های مختلف تلاش می كنند چنین روزی برگزار نشود آنها از شنیدن صدای مرگ بر اسرائیل و آمریكا هراس دارند .

عضو خبرگان رهبری نابودی دیكتاتورهای زمان و حاكمیت حكوت حق بر منطقه را پیام بزرگ روز قدس عنوان كرد و گفت : این روز تاریخی در حقیقت بیانگر نفرت عمیق ملت ایران از ظلم و جنایت جهان غرب است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.