از همه مسیحیان جهان دعوت می کنم، حتی یک بار هم که شده روزه گرفتن را امتحان کنند به ویژه اینکه مردم آمریکا بحث، بررسی و کنکاش در یک مسأله را دوست دارند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، فیس ماگرودر» یک کشیش آمریکایی از شهر "دالاس" است. او تصمیم گرفته در طول این ماه مبارک رمضان، در کنار دوست مسلمانش، هم روزه بگیرد، و هم نماز بخواند و هم به تلاوت قرآن کریم بپردازد.

گفته می شود، دوست مسلمان این کشیش آمریکایی، شیخ "یاسین" نام دارد. او ریاست یک جمعیت اسلامی در "دالاس" را بر عهده دارد.

به نظر می رسد شیخ "یاسین" توانسته تأثیر بسیار خوبی بر این کشیش آمریکایی بگذارد. بعید نیست که روز گرفتن و نماز خواندن و نیز تلاوت قرآن کریم توسط «فیس ماگرودر»، در آینده به مسلمان شدن وی منجر شود.

«فیس ماگرودر» روز گذشته با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در اینترنت، به بیان خاطرات خود از روزهای گذشته ماه رمضان که به روزه گرفتن و نماز خواندن و تلاوت قرآن سپری کرده، پرداخته است.
او در خاطرات خود درباره چند روز گذشته می نویسد: هدف اصلی من از این کار، اعلام همیاری و همکاری با جامعه مسلمان در "دالاس" بوده اما این کار تأثیر بسیار خوب و روحانی بر بنده داشته است.

اين کشیش آمریکایی در ادامه افزود: بنده در گذشته تأثیر این عبادت ها به ویژه روزه گرفتن را بر
مسلمانان دیده بودم، از همین رو خواستم این بار خودم آن را امتحان کرده باشم. اکنون بسیار خوشحال هستم و احساس خوشبختی می کنم. حاضرم به همه پرسش های مردم در این مورد، پاسخ دهم.

«فیس ماگرودر» در پایان نوشت: از همه مسیحیان جهان دعوت می کنم، حتی یک بار هم که شده روزه گرفتن را امتحان کنند به ویژه اینکه مردم آمریکا بحث، بررسی و کنکاش در یک مسأله را دوست دارند.
برچسب ها: کشیش ، نماز ، روزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار