سرمایه‏ گذار ایرانی مقیم آلمان گفت: هدف ما در اجرای پروژه گردشگری این منطقه، ساماند هی و شناساندن دماوند به تمام مردم جهان و نیز ایجاد یک منبع در آمدی پایدار برای شهرداری دماوند است.

حسین نیرو در گفت‏ و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: دماوند همچون الماسی در تمام جهان می ‏درخشد و نگاه آلمان ‏ها به این شهر نیز به همین شکل است.

وی ادامه داد: این نگین منحصر به فرد نیازمند تراشکاری متخصص است تا به بهترین شکل در تمام عرصه ‏ها نمایان شود.

نیرو، در سفر خود به دماوند که به همراه دو تن از سرمایه‏ گذاران آلمانی به دعوت شهرداری دماوند در منطقه حضور یافتند، دماوند را بهترین منطقه با داشتن تمام قابلیت‏ های تفریحی، گردشگری، آب و هوایی و ... دانست.

سرمایه‏ گذار ایرانی افزود: دماوند همچون الماسی گران‏ بهاست که بر روی آن غباری از فراموشی نشسته و برای رسیدن به الماس حقیقی باید غبارها را کنار زد و هنرمندانه آن را نقش بست.

وی تصریح کرد: با مشارکت و همکاری پروفسور ها و محققان مختلف آلمانی در خصوص اجرای پروژه گردشگری و تفریحی در دماوند، تحقیقات اولیه خود را آغاز کردیم و نیازسنجی ‏های لازم نیز صورت گرفته است و به نتایج مثبتی دست یافتیم.

نیرو از حضور چندین محقق و اندیشمند در 10 روز آینده برای بازدید از دماوند خبر داد.

این سرمایه‏ گذار ایرانی مقیم آلمان بیان داشت: تصمیم داریم در سفری که 10 روز آینده به ایران خواهیم داشت، چندین دانشمند و پروفسور از دانشگاه‏ های هانوفر و وورمز را برای بازدید از دماوند به منطقه آوریم تا از نزدیک با مناطق بکر و جاذبه‏ های گردشگری دماوند آشنا شوند./س

برچسب ها: دماوند ، ساماندهی ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.