دبير كل جامعه اسلامي با بيان اينکه احمدي‌نژاد در مواجهه با دانشجويان از چنين ديداري ابراز بي‌طلاعي کرد، گفت: مطالباتمان را در جلسه ديدار با رئيس جمهور بيان کرديم،‌ اما با توجه به فضاي موجود در جلسه، نمي‌دانيم چقدر مورد توجه قرار مي‌گيرد.

محمد پهلوان دبير كل جامعه اسلامي دانشجويان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ در ارتباط با ديدار فعالان دانشجويي با رئيس جمهور با بيان اينکه احمدي‌نژاد در مواجهه با دانشجويان از چنين ديداري ابراز بي‌طلاعي کرد، اظهارداشت: دانشجويان در ديدار با رئيس جمهور به بيان مطالبات خود پرداختند، اما احمدي نژاد با توجه به اين که از اين ديدار خبر نداشت،‌ جواب‌هاي قانع كننده‌اي به سوالات دانشجويان نداد.

اين فعال دانشجويي با اشاره به اينکه مقام معظم رهبري هرساله با دانشجويان ديدار اختصاصي دارند، تصريح كرد: انتظار دانشجويان از رئيس جمهوري نيز برگزاري يك جلسه منظم با حضور تشكل‌هاي دانشجويي بود، نه اينكه تعداد کمي از فعالان دانشجويي را در كنار ديگر افراد در يک جلسه همگاني دعوت کند.

وي تعداد نمايندگان جامعه اسلامي دانشجويان را در ضيافت افطاري كمتر از 20 نفر عنوان كرد و گفت: حضور افراد منتصب به جريان خاص و عده‌اي از سخنرانان كه با نام مجموعه علمي، در اين جلسه حضور داشتند، واكنش دانشجويان را برانگيخت.

دبير كل جامعه اسلامي با بيان اينکه سخنراني يكي از فعالان انجمن اسلامي كه در زمان فتنه 88 عملكرد مناسبي نداشت موجب خشم دانشجويان شد، گفت: احمدي‌نژاد با توجه به پيشينه اين فرد، هيچ واکنشي نسبت به حضور وي در جلسه نشان نداد.

پهلوان با توجه به مضامين سخنان اين دانشجوي فعال در فتنه 88، اضافه کرد: وي در اين جلسه نيز با توهين به مجموعه دانشجويان و فضاي تشكل‌ها و تاکيد بر اين مسأله که بايد از انرژي هسته‌اي عبور كرد و يك كميته نجات ملي در دولت تشكيل داد، به ايراد سخنراني پرداخت.

پهلوان در پايان با بيان اينکه اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان مطالبات خود را به گوش احمدي نژاد رساند، خاطرنشان کرد: با توجه به فضاي موجود در جلسه، نمي‌دانيم رئيس‌جمهور تا چه اندازه مطالبات دانشجويي را مد نظر قرار مي‌دهد.

انتهاي پيام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار